Slabesti 5 kilograme in 2 zile! Dieta rapida recomandata de medici


Aceasta dieta rapida a fost creata si recomandata de medici din intreaga lume, astfel ca a luat cu asalt mediul online, intrucat promite ca te scapa de 5 kilograme in numai 2 zile!

Planul alimentar este destinat unei diete cu durata de 15 zile, micul dejun fiind acelasi pe tot parcursul regimului de slabit. La micul dejun, pentru a slabi, trebuie sa mananci un singur fruct, la alegere, dintre: portocala, para, piersica, pepene galben sau pepene rosu.

Ziua 1

Pranz: 1 portocala, 1 ou fiert, o ceasca (200 ml) iaurt

Cina: 2 rosii, 2 oua fierte tare, 1/2 castravete, 2 biscuiti sau felii subtiri de paine prajita

Ziua 2

Pranz: 1 portocala, 1 ou fiert, o ceasca de iaurt

Cina: 125 grame de carne de vita fiarta, 1 rosie, 1 felie de paine prajita sau 1 biscuit, 1 portocala, 1 ceasca de ceai sau cafea fara zahar (poate fi decofeinizata)

Ziua 3

Pranz: 1 ou fiert, 1 portocala, 1 ceasca de iaurt, 1 castravete

Cina: 125 grame de carne de vita fiarta, 1 portocala, 1 felie de paine prajita sau un biscuit, 1 ceasca de cafea sau ceai fara zahar

Ziua 4

Pranz: 125 grame de branza de vaca, 1 rosie, 1 felie de paine prajita sau 1 biscuit

Cina: 125 de grame de carne de vita fiarta, 2 rosii, 1 mar, 1 felie de paine prajita sau 1 biscuit

Ziua 5

Pranz: 200 grame de carne fiarta sau peste, 1 rosie, 1 felie de paine prajita sau 1 biscuit

Cina: 1/2 kilogram morcovi fierti, mazare sau cartofi

Recomandari:

1. Fierbe legumele si carnea fara sare sau doar cu un varf de cutit, daca nu te poti abtine.

2. Ia o pauza in zilele 6 si 7 de dieta, continuand in cea de-a 8-a.

3. Nu consuma alcool.

4. Vei slabi intre 2 si 5 kilograme in primele zile de dieta.

5. Repeti acelasi plan de 5 zile de 3 ori, astfel: 5 zile de dieta + 2 zile de pauza. La finalul dietei poti inregistra o scadere in greutate cu pana la 13 kilograme.

Pentru a te mentine, dupa aceasta dieta, poti incerca sa consumi in zilele de luni urmatoarele:

Mic dejun: 1 ceasca de suc de lamaie (fara zahar)

Pranz: 1 mar, 1 felie de paine prajita sau un biscuit

Cina: 1 ou fiert, 1 rosie, 1 felie de paine prajita sau un biscuit

Sursa: sanatate.bzi.ro


Clipul zilei pe KFETELE.RO:
DISTRIBUIE
acest articol


Lifestyle

Șamponul - componentul principal al părului sănătos

Citește mai departe

Te-ar putea interesa si...


Parteneri

Pentru tine

Din Lifestyle

Parteneri