Si tu poti gati raw vegan acasa! Carmen Negoita te invata cum!


Carmen Negoita s-a specializat in ultimele luni in tot ce inseamna alimentatie raw vegan, insemnand preparate din alimente naturale, fara zahar sau aditivi, neprocesate termic, astfel incat sa se pastreze cea mai mare parte din nutrienti.

 

A deschis, alaturi de sora ei, si un restaurant raw vegan cu produse de acest tip, foarte apreciate de cei care acorda importanta sanatatii lor.
Retetele sunt gandite alaturi de nutritionisti si sunt aplicate dupa luni bune de studiu si testare. Unele retete sunt indeajuns de simple pentru a fi realizate de oricine acasa. Iata ce exemple ne ofera Carmen Negoita.
„Puteti prepara usor budinca de chia. Se face din lapte de cocos sau migdale, in care se amesteca incet semintele de chia pana se face o pasta omogena. Se serveste cu rodie sau banana si smochine.  Apoi, pentru pranz sau cina, puteti face rapid salate cu vlastari, nuci, valeriana si seminte de dovleac. Vlastarii se gasesc in supermarketuri. Mai puteti incerca pasta de avocado cu crackersi dezhidradati, seminte si vlastari, la care puteti adauga, pentru gust, usturoi sau ceapa verde”, declara Carmen Negoita.
In ceea ce priveste micul dejun, puteti pregati unul in stil raw vegan si acasa.
“Amestecati in blender fulgi de ovaz, inmuiati in prealabil, cu seminte, banana sau capsuni, sa care puteti adauga maca, un superaliment pe care il gasiti la plafar, pentru un plus de substante nutritive. Puteti sa mai adaugati, dupa gust, pudra de vanilie, pudra de roscove sau scortisoara.
Este usor de preparat si satios. Avem acest tip de mic dejun si la Rawyal”, spune Carmen Negoita.

A deschis, alaturi de sora ei, si un restaurant raw vegan cu produse de acest tip, foarte apreciate de cei care acorda importanta sanatatii lor.

Retetele sunt gandite alaturi de nutritionisti si sunt aplicate dupa luni bune de studiu si testare. Unele retete sunt indeajuns de simple pentru a fi realizate de oricine acasa.

Iata ce exemple ne ofera Carmen Negoita.

Puteti prepara usor budinca de chia. Se face din lapte de cocos sau migdale, in care se amesteca incet semintele de chia pana se face o pasta omogena. Se serveste cu rodie sau banana si smochine.  Apoi, pentru pranz sau cina, puteti face rapid salate cu vlastari, nuci, valeriana si seminte de dovleac. Vlastarii se gasesc in supermarketuri. Mai puteti incerca pasta de avocado cu crackersi dezhidradati, seminte si vlastari, la care puteti adauga, pentru gust, usturoi sau ceapa verde ”, declara Carmen Negoita.



In ceea ce priveste micul dejun, puteti pregati unul in stil raw vegan si acasa.

Amestecati in blender fulgi de ovaz, inmuiati in prealabil, cu seminte, banana sau capsuni, sa care puteti adauga maca, un superaliment pe care il gasiti la plafar, pentru un plus de substante nutritive. Puteti sa mai adaugati, dupa gust, pudra de vanilie, pudra de roscove sau scortisoara. Este usor de preparat si satios. Avem acest tip de mic dejun si la Rawyal ”, spune Carmen Negoita.


Abonează-te pe

Citește și:

CITEȘTE: 6 Idei de mâncare sănătoasă la birou

Nu mai arată deloc așa! Fiica lui Adrian Păunescu este de nerecunoscut

DESCOPERĂ: Rețete cu SOS BECHAMEL, gustoase și ușor de preparat

6 DECEMBRIE 2021: Horoscop zilnic luni, de MOŞ NICOLAE. O zodie primeşte veşti bune şi cadouri!

DESCOPERĂ: Cine este, cu adevărat, MARIAN DRĂGULESCU. Biografie: data naşterii, căsătorii, divorţuri, copii, campion

Clipul zilei pe KFETELE.RO:

DISTRIBUIE
acest articol

Lifestyle

DESCOPERĂ: Rugăciune pentru a rămâne însărcinată

Citește mai departe

Te-ar putea interesa si...

Parteneri
Pentru tine
Din Lifestyle
Parteneri