Sfaturi practice pentru prevenirea cancerului! Ce sa stii neaparat!


Sfaturi practice pentru prevenirea cancerului! Ce sa stii neaparat!

Echilibrează consumul de calorii cu efort fizic. Adică numară-ţi caloriile şi efectuează un efort corespunzător.

 

1) Evitată contactul cu produse pe bază de tutun (nu fuma, nu sta în preajma fumătorilor).
2) Păstrează-ţi de-a lungul vieţii o greutate ‘sănătoasă’. Acest lucru înseamnă un BMI mai mic de 25 kg/m2 (BMI sau body mass index sau indicele de greutate corporală şi se calculează BMI greutatea /înalţimea2. Exemplu BMI pentru un individ care are 85 de kg şi 185 de centimetri înălţime este 85/185*185=24.8
; Trebuie să îţi păstrezi şi talia în limite normale (sub 102 cm dacă eşti bărbat şi sub 88cm dacă eşti femeie). Creşterea taliei tale peste aceste valori iţi măreşte şi riscul de hipertensiune, diabet de tip 2 si boală cardiovasculară. Cum faci acest lucru? Simplu, cu efort fizic şi o dietă corectă.
3)Echilibrează consumul de calorii cu efort fizic. Adică numară-ţi caloriile şi efectuează un efort corespunzător.
De exemplu dacă stai pe scaun la calculator toata ziua şi nu faci mişcare aproape deloc, consumul energetic trebuie să fie mult mai scăzut comparativ cu cel al unui sportiv care face efort fizic intens. Dacă eşti în primul caz,  2000 kcal sunt suficiente, dacă te încadrezi în al doilea caz, în funcţie de efort, pot fi necesare 3000 – 4000  de kcal zilnic.
Citeste continuarea pe AndreiLaslau.ro.

1) Evitată contactul cu produse pe bază de tutun (nu fuma, nu sta în preajma fumătorilor).

2) Păstrează-ţi de-a lungul vieţii o greutate ‘sănătoasă’. Acest lucru înseamnă un BMI mai mic de 25 kg/m2 (BMI sau body mass index sau indicele de greutate corporală şi se calculează BMI greutatea /înalţimea2. Exemplu BMI pentru un individ care are 85 de kg şi 185 de centimetri înălţime este 85/185*185=24.8

; Trebuie să îţi păstrezi şi talia în limite normale (sub 102 cm dacă eşti bărbat şi sub 88cm dacă eşti femeie). Creşterea taliei tale peste aceste valori iţi măreşte şi riscul de hipertensiune, diabet de tip 2 si boală cardiovasculară. Cum faci acest lucru? Simplu, cu efort fizic şi o dietă corectă.

3)Echilibrează consumul de calorii cu efort fizic. Adică numară-ţi caloriile şi efectuează un efort corespunzător. De exemplu dacă stai pe scaun la calculator toata ziua şi nu faci mişcare aproape deloc, consumul energetic trebuie să fie mult mai scăzut comparativ cu cel al unui sportiv care face efort fizic intens. Dacă eşti în primul caz,  2000 kcal sunt suficiente, dacă te încadrezi în al doilea caz, în funcţie de efort, pot fi necesare 3000 – 4000  de kcal zilnic.

Citeste continuarea pe AndreiLaslau.ro.

 


Abonează-te pe

Citește și:

Horoscop SCORPION Noiembrie 2021. Nativii Scorpion întâmpină dificultăți în relația de cuplu

Bătaie la Asia Express! Mihai Petre și-a ieșit din minți, iar soția a încercat să-l oprească

Otniela Sandu, prima declarație după ce a părăsit „Bravo, ai stil!”. Ce s-a întâmplat cu blondina: „Nu am putut continua competiția”

Andreea Tonciu se teme pentru sănătatea fiicei sale după ce toată familia vedetei este infectată cu COVID-19: „Îmi este frică”

Cum afecteaza traumele nerezolvate tipurile de atasament din viata noastra?

Clipul zilei pe KFETELE.RO:

DISTRIBUIE
acest articol

Vedete

Carmen de la Sălciua este implicată într-un scandal cu soția noului iubit: “Eu sunt cea de-a treia persoana, care i-a stricat ei căsnicia”

Citește mai departe

Te-ar putea interesa si...

Parteneri
Pentru tine
Din Lifestyle
Parteneri