Sfaturi importante pentru acest post! Uite ce reguli alimentare sa respecti!


Sfaturi importante pentru acest post! Uite ce reguli alimentare sa respecti!

Aveti grija ca preparatele din legume sa aiba maximum de nutrienti pentru a ajuta organismul sa fie in forma.

 

Iata 5 sfaturi de la nutritionistul Mihaela Bilic, autorul volumului "Sanatatea are gust".
1. Incercati sa depozitati legumele in frigider, la intuneric si la temperatura joasa. Astfel, evitati distrugerea vitaminei C din vegetale, un antioxidant pretios care lupta impotriva radicalilor liberi, toxine care se formeaza in organism.
2. Nu va feriti de uleiurile vegetale presate la rece.
Adaugati-le in salate, pentru a creste absorbtia betacarotenului si licopenului. Betacarotenul care se gaseste in morcovi si spanac contribuie la mentinerea sanatatii si frumusetii pielii si parului, iar licopenul din rosii este implicat in prevenirea bolilor cardiovasculare.
3. Nu consumati varza si broccoli in exces pentru ca pot incetini metabolismul si pot declansa chiar tulburari tiroidiene.
4. Preparati legumele la aburi sau puneti-le direct in apa clocotita.
Astfel, scade riscul de distrugere a vitaminei C, prin neutralizarea la 100 de grade a enzimei responsabile pentru aceasta degradare.
5. Spalati legumele sub jet de apa. Astfel, reduceti pierderile de vitamine hidrosolubile (B si C) si va puteti bucura de toate avantajele legumelor care le contin.
Sursa: Csid.ro

Iata 5 sfaturi de la nutritionistul Mihaela Bilic, autorul volumului "Sanatatea are gust".

1. Incercati sa depozitati legumele in frigider, la intuneric si la temperatura joasa. Astfel, evitati distrugerea vitaminei C din vegetale, un antioxidant pretios care lupta impotriva radicalilor liberi, toxine care se formeaza in organism.

2. Nu va feriti de uleiurile vegetale presate la rece. Adaugati-le in salate, pentru a creste absorbtia betacarotenului si licopenului. Betacarotenul care se gaseste in morcovi si spanac contribuie la mentinerea sanatatii si frumusetii pielii si parului, iar licopenul din rosii este implicat in prevenirea bolilor cardiovasculare.



3. Nu consumati varza si broccoli in exces pentru ca pot incetini metabolismul si pot declansa chiar tulburari tiroidiene.

4. Preparati legumele la aburi sau puneti-le direct in apa clocotita. Astfel, scade riscul de distrugere a vitaminei C, prin neutralizarea la 100 de grade a enzimei responsabile pentru aceasta degradare.

5. Spalati legumele sub jet de apa. Astfel, reduceti pierderile de vitamine hidrosolubile (B si C) si va puteti bucura de toate avantajele legumelor care le contin.


Sursa: Csid.ro

 


Abonează-te pe

Citește și:

Alex Bodi, declarații despre femeia perfectă! „Mă uit mereu după...” EXCLUSIV

Ți se rupe sufletul! O actriță româncă este grav bolnavă: ”Vreau să MOR!”

Raluca Dumitru, atac fără precedent la adresa Irishei. Faimoasa a dezvăluit ce tratamente își face pentru păr

Cum să-ți faci bucle lejere la tine acasă, dacă ai părul mediu

Bogdan Mocanu și fratele lui au avut aceeași iubită: "A fost o întâmplare". Ce spune artistul despre cearta cu Jador

Clipul zilei pe KFETELE.RO:

DISTRIBUIE
acest articol

Pentru tine

DESCOPERă: Cu ce poți înlocui carnea

Citește mai departe

Te-ar putea interesa si...

Parteneri
Pentru tine
Din Lifestyle
Parteneri