Rosie Huntington-Whiteley "incendiaza" sarbatorile de iarna!


Casa de moda Burberry a dezvaluit o imagine noua cu top-modelul Rosie Huntington-Whiteley, surprins de celebrul fotograf Mario Testino.

 

Cadrul face parte din campania festiva a brand-ului si o surprinde pe frumoasa Rosie purtand nimic altceva decat o esarfa din casmir, ce ii poarta initialele!
Casa de moda pune un mare accent pe esarfele din casmir, care completeaza intr-un mod ideal iconicele trench-uri britanice, piese emblematice ale brand-ului. Realizate in Scotia, in orasele Elgin si Ayr, prin tehnici de manufacturare, transmise din generatie in generatie, esarfele Burberry reprezinta accesorii vestimentare “must-have” pentru garderoba oricarei femei.
Casmirul pur este colorat cu ajutorul pigmentilor naturali, firele sunt tesute la razboaie, urmand tehnici traditionale dezvoltate in sute de ani de experienta, iar in procesul final, tesatura este spalata in apa de la izvoare din Scotia, ceea ce ofera un plus de finete esarfelor din casmir.
Rosie Huntington Whiteley face parte din distributia atent selectata de Christopher Bailey, Chief Creative si Chief Executive Burberry pentru Campania festiva din acest an care a avut ca tema de inspiratie filmul "Billy Elliot", aflat la cea de-a 15-a aniversare. In cadrul campaniei festive, Burberry a colaborat si cu iconicul hotel din Londra, Claridge’s pentru care Christopher Bailey, Chief Creative si Chief Executive Officer Burberry a imaginat un brad de Craciun din peste 100 de umbrele, finisate din materiale metalizate personalizate, argintii si aurii ce contine 70 de mii de luminite care se aprind, pe masura ce invitatii trec pe langa el.

Cadrul face parte din campania festiva a brand-ului si o surprinde pe frumoasa Rosie purtand nimic altceva decat o esarfa din casmir, ce ii poarta initialele!

Casa de moda pune un mare accent pe esarfele din casmir, care completeaza intr-un mod ideal iconicele trench-uri britanice, piese emblematice ale brand-ului. Realizate in Scotia, in orasele Elgin si Ayr, prin tehnici de manufacturare, transmise din generatie in generatie, esarfele Burberry reprezinta accesorii vestimentare “must-have” pentru garderoba oricarei femei. 

Casmirul pur este colorat cu ajutorul pigmentilor naturali, firele sunt tesute la razboaie, urmand tehnici traditionale dezvoltate in sute de ani de experienta, iar in procesul final, tesatura este spalata in apa de la izvoare din Scotia, ceea ce ofera un plus de finete esarfelor din casmir.

Rosie Huntington Whiteley face parte din distributia atent selectata de Christopher Bailey, Chief Creative si Chief Executive Burberry pentru Campania festiva din acest an care a avut ca tema de inspiratie filmul "Billy Elliot", aflat la cea de-a 15-a aniversare. In cadrul campaniei festive, Burberry a colaborat si cu iconicul hotel din Londra, Claridge’s pentru care Christopher Bailey, Chief Creative si Chief Executive Officer Burberry a imaginat un brad de Craciun din peste 100 de umbrele, finisate din materiale metalizate personalizate, argintii si aurii ce contine 70 de mii de luminite care se aprind, pe masura ce invitatii trec pe langa el.

 


Clipul zilei pe KANALD.RO:

DISTRIBUIE
acest articol

Beauty

Expert in beauty cu peste 20 de ani de experienta, Dana Sota ofera tipsuri de ingrijire a pielii de sub masca de protectie

Citește mai departe

Te-ar putea interesa si...

Parteneri
Pentru tine
Din Fashion
Parteneri