Remedii naturale pentru simptomele sindromului premenstrual! Te scapa de dureri si balonare!


Remedii naturale pentru simptomele sindromului premenstrual! Te scapa de dureri si balonare!

Daca si tu suferi de balonare si dureri inainte de a-ti veni ciclul menstrual, consuma aceste alimente.

 

1. Branza saraca in grasimi- Lactatele sunt bogate in calciu si vitamina D, care previn simptomele sindromului premenstrual.
2. Iaurt sarac in grasimi- Consuma unul clasic, nu grecesc. Ai grija doar sa nu aiba zahar adaugat.
3. Kale- Este o sursa excelenta de vitamina A, care poate regla fluctuatiile hormonale ce au loc in timpul sindromului.
In plus, este o sursa buna de fibre ce previne simptomele gastrointestinale, precum balonarea si constipatia.
4. Ananas- Este o sursa foarte buna de mangan, un nutrient care te ajuta sa scapi de starea de nervozitate asociata cu sindromul premenstrual.
5. Ovaz- O portie de ovaz gatit este o sursa buna de magneziu si vitamina B6 care ajuta corpul sa produca dopamina si serotonina.
6. Somon- Este una dintre cele mai bune surse naturale de vitamina D.
7. Seminte de floarea soarelui- O portie de seminte contine aproximativ 80% din cantitatea zilnica recomandata de vitamina E, ceea ce duce la reducerea durerilor menstruale.
8. Ceai de musetel- Reduce crampele menstruale, crescand nivelul de glicina, un aminoacid care ajuta la ameliorarea spasmelor.
Sursa: MarieClaire.com

1. Branza saraca in grasimi- Lactatele sunt bogate in calciu si vitamina D, care previn simptomele sindromului premenstrual.

2. Iaurt sarac in grasimi
- Consuma unul clasic, nu grecesc. Ai grija doar sa nu aiba zahar adaugat.

3. Kale- Este o sursa excelenta de vitamina A, care poate regla fluctuatiile hormonale ce au loc in timpul sindromului. In plus, este o sursa buna de fibre ce previne simptomele gastrointestinale, precum balonarea si constipatia.

4. Ananas- Este o sursa foarte buna de mangan, un nutrient care te ajuta sa scapi de starea de nervozitate asociata cu sindromul premenstrual. 

5. Ovaz- O portie de ovaz gatit este o sursa buna de magneziu si vitamina B6 care ajuta corpul sa produca dopamina si serotonina. 

6. Somon- Este una dintre cele mai bune surse naturale de vitamina D. 

7. Seminte de floarea soarelui
- O portie de seminte contine aproximativ 80% din cantitatea zilnica recomandata de vitamina E, ceea ce duce la reducerea durerilor menstruale.

8. Ceai de musetel- Reduce crampele menstruale, crescand nivelul de glicina, un aminoacid care ajuta la ameliorarea spasmelor. 

Sursa: MarieClaire.com

 


Abonează-te pe

Citește și:

“Sper să plătească cu vârf și îndesat.” Ileana Sterp, mesajele primite după știrea falsă despre fratelui ei. Sora lui Culiță, grav afectată de ceea ce s-a întâmplat

Alex Dobrescu, fostul iubit al Cristinei Cioran a fost luat cu duba și dus la secția de poliție. Declarațiile lui Alex Dobrescu

BOMBĂ! Theo Rose și Anghel Damian se despart: 'Sunt probleme multe în relație...'

Românii care pot beneficia de 3.000 de euro! Ce condiție trebuie să îndeplinească. Gabriela Firea a oferit mai multe detalii

Rețetă de Ciuperci umplute. Un aperitiv rapid și sănătos

Clipul zilei pe KFETELE.RO:

DISTRIBUIE
acest articol

Horoscop zilnic
Zodiac 12 decembrie 2022. Află ce zodie are parte de reușită pe plan sentimental
Citește mai departe

Te-ar putea interesa si...

Parteneri
Pentru tine
Din Lifestyle
Parteneri