Remedii naturale pentru simptomele sindromului premenstrual! Te scapa de dureri si balonare!


Daca si tu suferi de balonare si dureri inainte de a-ti veni ciclul menstrual, consuma aceste alimente.

 

1. Branza saraca in grasimi - Lactatele sunt bogate in calciu si vitamina D, care previn simptomele sindromului premenstrual.
2. Iaurt sarac in grasimi - Consuma unul clasic, nu grecesc. Ai grija doar sa nu aiba zahar adaugat.
3. Kale - Este o sursa excelenta de vitamina A, care poate regla fluctuatiile hormonale ce au loc in timpul sindromului. In plus, este o sursa buna de fibre ce previne simptomele gastrointestinale, precum balonarea si constipatia.
4. Ananas - Este o sursa foarte buna de mangan, un nutrient care te ajuta sa scapi de starea de nervozitate asociata cu sindromul premenstrual.
5. Ovaz - O portie de ovaz gatit este o sursa buna de magneziu si vitamina B6 care ajuta corpul sa produca dopamina si serotonina.
6. Somon - Este una dintre cele mai bune surse naturale de vitamina D.
7. Seminte de floarea soarelui - O portie de seminte contine aproximativ 80% din cantitatea zilnica recomandata de vitamina E, ceea ce duce la reducerea durerilor menstruale.
8. Ceai de musetel - Reduce crampele menstruale, crescand nivelul de glicina, un aminoacid care ajuta la ameliorarea spasmelor.
Sursa: MarieClaire.com

1. Branza saraca in grasimi - Lactatele sunt bogate in calciu si vitamina D, care previn simptomele sindromului premenstrual.

2. Iaurt sarac in grasimi
- Consuma unul clasic, nu grecesc. Ai grija doar sa nu aiba zahar adaugat.

3. Kale - Este o sursa excelenta de vitamina A, care poate regla fluctuatiile hormonale ce au loc in timpul sindromului. In plus, este o sursa buna de fibre ce previne simptomele gastrointestinale, precum balonarea si constipatia.

4. Ananas - Este o sursa foarte buna de mangan, un nutrient care te ajuta sa scapi de starea de nervozitate asociata cu sindromul premenstrual. 

5. Ovaz - O portie de ovaz gatit este o sursa buna de magneziu si vitamina B6 care ajuta corpul sa produca dopamina si serotonina. 

6. Somon - Este una dintre cele mai bune surse naturale de vitamina D. 

7. Seminte de floarea soarelui
- O portie de seminte contine aproximativ 80% din cantitatea zilnica recomandata de vitamina E, ceea ce duce la reducerea durerilor menstruale.

8. Ceai de musetel - Reduce crampele menstruale, crescand nivelul de glicina, un aminoacid care ajuta la ameliorarea spasmelor. 

Sursa: MarieClaire.com

 


Citește și:

Guvernul introduce noi restricții? Executivul poate opri traficul pe timpul nopții!

A murit! Gabriela Cristea este devastată! ”A făcut pancreatită...”

Moșii de Toamnă 2020: cea mai puternică rugăciune pe care trebuie să o rostești de Sâmbăta Morților

Moșii de Toamnă 2020. Ce tradiții trebuie să respecți în Sâmbăta Morților?

Horoscop zilnic sâmbătă, 31 octombrie 2020. Află ce zodie are probleme cu stima de sine!

Clipul zilei pe KFETELE.RO

DISTRIBUIE
acest articol

Informatiile zilei

ANM a făcut anunțul neașteptat: Cod galben de ninsori și viscol.

Citește mai departe

Te-ar putea interesa si...

Parteneri
Pentru tine
Din Lifestyle
Parteneri