Regulile pe care trebuie sa le urmezi la micul dejun pentru a slabi! Sunt foarte importante!


Pentru a reusi sa te mentii in forma si sa ai o stare generala buna, trebuie sa mananci un mic dejun sanatos.

 

Studiile arata ca micul dejun porneste metabolismul si te ajuta in efortul tau zilnic in lupta cu kilogramele. Insa nu toate alimentele pe care le consumi dimineata iti fac la fel de bine. Unele poti chiar anula procesul de slabire. Cu toate acestea, exista trei reguli pe care trebuie sa le respecti pentru a pierde greutatea in exces.
1. Mananca imediat - Studiile arata ca micul dejun trebuie consumat in primele 30 - 60 de minute de la trezire pentru a profita de potentialul maxim de ardere si de accelerarea metabolismului. Daca nu obisnuiesti sa mananci dimineata, poti incerca sa-ti faci un smoothie sanatos.
2. Mananca proteine - Un mic dejun bogat in proteine, precum oua sau iaurt grecesc, va tine la distanta poftele, ajutandu-te sa mananci mai putin si sa pierzi greutate. Un studiu a aratat ca femeile care cara mananca oua la micul dejun pierd de doua ori mai multe kilograme comparativ cu femeile care incep ziua cu cornuri.
3. Adauga o banana - Un mic dejun bogat in amidon rezistent te poate ajuta sa iti pastrezi senzatia de satietate si sa arzi mai multe calorii, obligandu-ti corpul sa foloseasca grasimea pe post de energie. Amidonul rezistent se gaseste in banane si ovaz.
Sursa: Time.com

Studiile arata ca micul dejun porneste metabolismul si te ajuta in efortul tau zilnic in lupta cu kilogramele. Insa nu toate alimentele pe care le consumi dimineata iti fac la fel de bine. Unele poti chiar anula procesul de slabire. Cu toate acestea, exista trei reguli pe care trebuie sa le respecti pentru a pierde greutatea in exces.

1. Mananca imediat - Studiile arata ca micul dejun trebuie consumat in primele 30 - 60 de minute de la trezire pentru a profita de potentialul maxim de ardere si de accelerarea metabolismului. Daca nu obisnuiesti sa mananci dimineata, poti incerca sa-ti faci un smoothie sanatos.

2. Mananca proteine - Un mic dejun bogat in proteine, precum oua sau iaurt grecesc, va tine la distanta poftele, ajutandu-te sa mananci mai putin si sa pierzi greutate. Un studiu a aratat ca femeile care cara mananca oua la micul dejun pierd de doua ori mai multe kilograme comparativ cu femeile care incep ziua cu cornuri. 

3. Adauga o banana - Un mic dejun bogat in amidon rezistent te poate ajuta sa iti pastrezi senzatia de satietate si sa arzi mai multe calorii, obligandu-ti corpul sa foloseasca grasimea pe post de energie. Amidonul rezistent se gaseste in banane si ovaz.

Sursa: Time.com

 


Clipul zilei pe KFETELE.RO:
DISTRIBUIE
acest articol


Beauty

Hidratarea tenului - mit sau adevăr? Sfaturi de la un makeup artist premiat internațional

Citește mai departe

Te-ar putea interesa si...


Parteneri

Pentru tine

Din Lifestyle

Parteneri