Reguli de nutritie de care nu ai auzit niciodata si care functioneaza garantat!


“Mananca multe fructe si legume”, “nu manca mult la o masa” sau “nu sari peste masa de dimineata”, sunt reguli pe care oricine le stie cand vine vorba de dieta! Exista insa si unele aspecte pe care nu le stii!

Invata sa mananci astfel incat sa ii oferi corpului tau toate substantele nutritive de care are nevoie insa in acelas timp sa pierzi kilograme.

Nu manca un fruct fara ceva alaturi

Fructele contin carbohidrati care iti vor ridica nivelul zaharului in sange insa in scurt timp acesta va scadea iar tu te vei simti infometata. Pentru o gustare care sa fie satioasa consuma fructul cu un aliment bogat in grasimi sanatoase. Merele le poti consuma cu unt de arahide iar fructul de avocado cu iaurt.

Cerealele integrale nu sunt neaparat mai sanatoase

Daca alegi paine integrala pentru tine si familia ta faci un lucru bun, pentru ca aceasta scade riscul de boli cardiovasculare si este satioasa. Un studiu recent a dezvaluit insa faptul ca produsele din cereale integrale contin uneori mai mult zahar si calorii decat celelalte produse din cereale. De aceea specialistii recomanda sa cauti paine sau alte produse care nu au mai mult de 100 de calorii pe portie.

Alege un dressing pentru salate care sa fie bogat in grasimi

Studiile in domeniu arata ca organismul are nevoie de grasimi pentru a absorbi sunbstantele nutritive din salate. Alege asadar un dressing cu ulei de masline care contine grasimi sanatoase.

Mananca desertul dimineata

Daca poftesti ceva dulce asteapta pana dimineata. Atunci metabolismult tau este mai accelerat si vei arde caloriile mai repede. Mai mult, daca mananci desertul in acest fel poti sa iti tii in frau poftele in restul zilei. Consuma desertul (in cantitati moderate) dupa ce ai luat micul dejun.

Daca vrei sa mananci paste, gateste-le al dente

Un sfat pentru iubitorii acestui fel de mancare. Fiebe pastele mai putin, astfel vei fi nevoita sa mesteci mancarea mai bine iar astfel este stimulata producerea enzimelor care ajuta digestia.

Condimenteaza fiecare fel de mancare

Adauga la fiecare fel de mancare condimente ca scortisoara, turmeric, usturoi, piper sau ghimbir. Acestea  nu doar ca ofera mancarii un gust extraordinar ci sunt bogate in antioxidanti care regleaza presiune in vasele de sange si ajuta sistemul imunitar.

Bea cafea

Ceaiul este intradevar o bautura sanatoasa insa si cafeaua are proprietati benefice. Reduce riscul aparitiei diabetului sau a bolii Alzheimer. Cofeina iti da de asemenea energie pentru antrenamentele intense de dimineata.

Asteapta sa ti se faca foame si apoi mananca

Ti s-a spus sa mananci gustari intre mesele principale insa expertii spun ca aceste gustari pot deveni un obicei si nu o necesitate. Daca nu iti este foame intre micul dejun si pranz, nu este obligatoriu sa mananci!

 

Sursa  www.womansday.com


Abonează-te pe

Citește și:

Pepe, mesaj surprinzător pentru Raluca Pastramă: "Aş vrea să te iert că ai plecat..."

Bombă în showbiz! Cu cine se iubește, de fapt, Lidia Buble

Bianca Comănici de la "Puterea Dragostei", declaraţii şocante despre primul ei iubit: „Un copil manipulat..."

Horoscop zilnic miercuri, 2 decembrie 2020. Nativii zodiei Fecioară primesc vești bune pe toate planurile!

Traficul va fi restricționat pentru repetiția și ceremonia oficială de Ziua Națională. Pe unde se va circula în București

Clipul zilei pe KFETELE.RO

DISTRIBUIE
acest articol

Informatiile zilei

Noul simptom al COVID-19, ”happy hypoxia”, face tot mai multe victime. Cum se manifestă?

Citește mai departe

Te-ar putea interesa si...

Parteneri
Pentru tine
Din Lifestyle
Parteneri