Recomandari pentru digestie usoara in perioada sarbatorilor!


Peste 70% dintre persoane ajung sa sufere aproape zilnic de disconfort digestiv din cauza alimentatiei dezechilibrate.

 

Disconfortul digestiv se manifesta prin: senzatie de prea plin, balonare abdominala, arsuri la stomac, dureri epigastrice, greata, eructatii, reflux gastro-esofagian, respiratie urat mirositoare, lipsa de energie. Aceste simptome apar din cauza faptului ca enzimele digestive si sucurile biliare, responsabile cu digerarea alimentelor, nu reusesc sa faca fata excesului alimentar.
Prin urmare, este indicat sa evitati:
alimentele foarte condimentate si foarte acide,
alimentele afumate, marinate sau fezandate,
bauturile carbogazoase,
bauturile spirtoase, vinurile in cantitati exagerate sau amestecul mai multor tipuri de alcool,
guma de mestecat.
Este esential sa respectati cateva reguli generale in prepararea hranei:
limitati cantitatea de grasimi necesara la gatirea alimentelor,
degresati alimentele sotate sau prajite asezandu-le pe un servet din hartie,
alegeti mai degraba gatirea la abur, pe gratar sau la cuptor,
gatiti cat mai simplu si mai natural.
Citeste mai multe aici.

Disconfortul digestiv se manifesta prin: senzatie de prea plin, balonare abdominala, arsuri la stomac, dureri epigastrice, greata, eructatii, reflux gastro-esofagian, respiratie urat mirositoare, lipsa de energie. Aceste simptome apar din cauza faptului ca enzimele digestive si sucurile biliare, responsabile cu digerarea alimentelor, nu reusesc sa faca fata excesului alimentar.

Aceasta metoda naturista te scapa rapid de durerile de stomac!

Prin urmare, este indicat sa evitati:

alimentele foarte condimentate si foarte acide,
alimentele afumate, marinate sau fezandate,
bauturile carbogazoase,
bauturile spirtoase, vinurile in cantitati exagerate sau amestecul mai multor tipuri de alcool,
guma de mestecat.

Aceasta reteta este cu adevarat miraculoasa pentru tratarea bolilor de stomac!

Este esential sa respectati cateva reguli generale in prepararea hranei:

limitati cantitatea de grasimi necesara la gatirea alimentelor,
degresati alimentele sotate sau prajite asezandu-le pe un servet din hartie,
alegeti mai degraba gatirea la abur, pe gratar sau la cuptor,
gatiti cat mai simplu si mai natural.

Citeste mai multe aici.


Clipul zilei pe KFETELE.RO:
DISTRIBUIE
acest articol


Lifestyle

Elena Gheorghe, dezvăluiri emoționante. Ce aventuri a trăit artista în Turcia

Citește mai departe

Te-ar putea interesa si...


Parteneri

Pentru tine

Din Lifestyle

Parteneri