Care este legatura dintre consumul de cafea si cancerul la ficat

Care este legatura dintre consumul de cafea si cancerul la ficat
Care este legatura dintre consumul de cafea si cancerul la ficat

Consumata de sute de milioane de oameni din intreaga lume, cafeaua are si alte beneficii, pe langa trezitul din starea de somnolenta.

Un studiu nou publicat de World Cancer Research Fund a dovedit ca aceasta- cafeaua- scade semnificativ riscurile de cancer la ficat.

Cafeaua este plina de antioxidanti, stimuleaza activitatea cerebrala, arde grasimile si imbunatateste mai multe functii cognitive: memoria, dispozitia, vigilenta, nivelul de energie din corp.

Mai nou, la acestea, tocmai s-a adaugat inca un beneficiu important: World Cancer Research Fund a publicat un studiu care dovesteste, cu cifre semnificative, ca bautura de dimineata scade riscul de cancer la ficat cu 14%.

Cercetatorii pun asta pe seama compusilor din cafea care lupta cu toxinele.
Sursa: www.dcnews.ro



Citește și:

Tapioca: ce este și cum poate fi utilizată în bucătărie

Tragedie de nedescris! 12 persoane și-au pierdut viața după ce un autobuz plin de călători s-a răsturnat într-un șanț

Salman Khan, declarații controversate: ”Voi avea un copil într-o bună zi, curând!”

Nepotul lui Mircea Rednic a murit cu câteva ore înainte de nuntă! Marius Totolici s-a stins în somn la doar 37 de ani. Ce a arătat autopsia?

ANUNȚUL NEAȘTEPTAT făcut de Iosif. Toți cei care l-au susținut pe fostul concurent din Casa Iubirii se întreabă același lucru: CUM VA REACȚIONA Lucia când va vedea: "Când o trăiești lângă..."

VIDEO Un gest aparent romantic a stârnit indignare și a declanșat o anchetă penală pe Transfăgărășan

Valentin și Daniela, în lacrimi! Andreea Mantea face anunțul: „A sosit momentul...”. Aflați ce se întâmplă cu concurenții în gala din „Casa iubirii” de duminică, 9 august, de la 16:00 și 19:00, la Kanal D

Probleme cu stomacul? Digestia dificilă...


Video
Clipul zilei pe kfetele.ro