Poti sa-ti reduci complet poftele alimentare cu ajutorul acestor superalimente! Uite ce trebuie sa consumi!


Poti sa-ti reduci complet poftele alimentare cu ajutorul acestor superalimente! Uite ce trebuie sa consumi!

O noua cercetare a descoperit are sunt componentele capabile sa-ti mentina senzatia de satietate mai mult timp.

 

Aceste componente, numite thylakoide, se gasesc in cloroplastele plantelor verzi.
Conform unui studiu, alimentele procesate din cele mai multe din dietele noastre sunt descompuse prea repede in stomacul nostru. Acest lucru da peste cap echilibrul hormonilor intestinali care ii spun creierul ca ne-am saturat. Incetinind procesul digestiv, thylakoide ajuta acesti hormoni sa-si faca treaba din nou.
Vrei sa experimentezi si tu aceste efecte? Ai doua optiuni: include aceste alimente bogate in thylakoide in dieta ta sau include-le in smoothie-ul pe care il bei in fiecare dimineata.
1. Kale- Este bogat in vitamine si sarac in calorii. Cauta cele mai mici si mai fragede frunze si alege variantele proaspete.
2. Spanac- Este bogat in acid folis, proteine si potasiu. Il poti consuma atat crud, cat si gatit.
3. Broccoli- Este plin de vitamina C si are mai multe fibre decat spanacul si kale.
4. Frunze de papadie- Sunt bogate in calciu si in vitamina K.
5. Frunze de mustar- Sunt pline de antioxidanti, in special in vitamina A.
6. Alge de mare- Au un nivel mare de iod si sunt excelente pentru sushi.
Sursa: prevention.com

Aceste componente, numite thylakoide, se gasesc in cloroplastele plantelor verzi. 



Conform unui studiu, alimentele procesate din cele mai multe din dietele noastre sunt descompuse prea repede in stomacul nostru. Acest lucru da peste cap echilibrul hormonilor intestinali care ii spun creierul ca ne-am saturat. Incetinind procesul digestiv, thylakoide ajuta acesti hormoni sa-si faca treaba din nou. 

Vrei sa experimentezi si tu aceste efecte? Ai doua optiuni: include aceste alimente bogate in thylakoide in dieta ta sau include-le in smoothie-ul pe care il bei in fiecare dimineata. 


1. Kale- Este bogat in vitamine si sarac in calorii. Cauta cele mai mici si mai fragede frunze si alege variantele proaspete.

2. Spanac- Este bogat in acid folis, proteine si potasiu. Il poti consuma atat crud, cat si gatit.

3. Broccoli- Este plin de vitamina C si are mai multe fibre decat spanacul si kale. 

4. Frunze de papadie- Sunt bogate in calciu si in vitamina K. 

5. Frunze de musta r- Sunt pline de antioxidanti, in special in vitamina A.

6. Alge de mare- Au un nivel mare de iod si sunt excelente pentru sushi.

Sursa: prevention.com

 


Abonează-te pe

Citește și:

Horoscop SCORPION Noiembrie 2021. Nativii Scorpion întâmpină dificultăți în relația de cuplu

Bătaie la Asia Express! Mihai Petre și-a ieșit din minți, iar soția a încercat să-l oprească

Otniela Sandu, prima declarație după ce a părăsit „Bravo, ai stil!”. Ce s-a întâmplat cu blondina: „Nu am putut continua competiția”

Andreea Tonciu se teme pentru sănătatea fiicei sale după ce toată familia vedetei este infectată cu COVID-19: „Îmi este frică”

Cum afecteaza traumele nerezolvate tipurile de atasament din viata noastra?

Clipul zilei pe KFETELE.RO:

DISTRIBUIE
acest articol

Vedete

Carmen de la Sălciua este implicată într-un scandal cu soția noului iubit: “Eu sunt cea de-a treia persoana, care i-a stricat ei căsnicia”

Citește mai departe

Te-ar putea interesa si...

Parteneri
Pentru tine
Din Lifestyle
Parteneri