Patru feluri gresite in care consumam alimentele! Cercetatorii ne invata cum sa mancam corect

Studiile arata ca modul in care majoritatea consuma anumite alimente poate priva organismul de valoarea lor nutritiva sau, mai grav, poate provoca afectiuni.

Kiwi -ul este o sursa excelenta de vitamina C, Omega 3 si antioxidati reparatori, dar daca indepartezi pielita, pierzi o cantitate mare din valoare nutritionala. Studii recente au aratat ca pielita fructului kiwi tripleaza fibra si pastreaza continutul vitaminei C. Aceleasi studii au demonstrat ca acest fruct favorizeaza un somn odihnitor.

O alta greseala pe care n-ar trebui sa o faci, potrivit oamenilor de stiinta, este sa consumi lapte degresat. Este procesat si nu are aproape deloc valoare nutritiva in timp ce laptele organic este plin de vitamine si minerale.

Mananci carne pe gratar si ceapa calita? Cercetatorii sustin ca organismul tau are de suferit. Aceste procese produc o reactie chimica in care zaharurile se imbina cu proteinele, efectele fiind imbatranirea prematura a pielii, cresterea riscului de Alzheimer si boli cardiovasculare. Nutritionistii spun ca trebuie evitata mancarea excesiv prelucrata si sa consumati cat mai multa raw.

Alta recomadare a cercetatorilor britanici este consumul de scortisoara. Conform acestora, scortisoara echilibreaza nivelul glucidelor si intensifica arderea grasimilor.

Sursa: harpersbazaar.com