O dieta bazata pe un consum mare de proteine te poate ucide! Vezi cum este posibil acest lucru!

O dieta bazata pe un consum mare de proteine te poate ucide! Vezi cum este posibil acest lucru!

Un consum mare de proteine are aproximativ acelasi efecte negative ca ale tigarilor, insa un nou studiu dezvaluie un nou aspect extrem de important.

Cercetatorii de la Universitatea California au descoperit ca proteinele animale, in special carnea rosie si ouale, cresc riscul de a suferi de cancer.

Oamenii de stiinta au analizat stilul de viata al unui grup de oameni pe o durata de 20 de ani, experiment in urma caruia au ajuns la concluzia ca o dieta bogata in proteine creste de patru ori riscul de a muri de cancer si de a dezvolta diabet.

Cu toate acestea, un consum moderat de proteine la varste inaintate aduce beneficii asupra organismului. Proteinele au rolul de a mentine greutatea corporala in limite normale si previne aparitia starii de slabiciune si fragilitate.

Surse de proteine bune sunt pestele, puiul, cerealele si legumele.



Citește și:

Tapioca: ce este și cum poate fi utilizată în bucătărie

Loredana Chivu și Sorin Nicolescu s-ar fi despărțit! Cei doi se pregăteau de nuntă. „Chiar sunt ok așa cum sunt.”

5 soluții pentru a-ți recăpăta energia pe caniculă. Ce funcționează când căldura te epuizează

„Am intrat în metastază” Alina Pușcău, anunț cutremurător înainte să intre în operație! Vedeta a transmis un mesaj emoționant fanilor

VIDEO "Nu mă crezi că fac treaba asta?" DE NECREZUT LA CE AU ASISTAT internauții în cel mai recent LIVE! Ce s-a întâmplat între Lucia și Iosif: "Nu vreau! Ascultă-mă că te..."

VIDEO Un gest aparent romantic a stârnit indignare și a declanșat o anchetă penală pe Transfăgărășan

Anunțul DUREROS făcut de mama Rebecăi, fetița moartă în tragedia din Bacău... Vezi mai mult

Probleme cu stomacul? Digestia dificilă...


Video
Clipul zilei pe kfetele.ro