Nu te gandeai la asta! Patru noi tipologii masculine au inlocuit metrosexualul!


Anii 1990 au reprezentat o piatra de hotar pentru barbatul modern, care a acceptat ca nu este nicio problema sa foloseasca o crema hidratanta, astfel aparand metrosexualul, dar, in prezent, barbatii sunt impartiti in patru mari tipologii.

 

Noua "specie" de barbati din anii 1990 a devenit atat de obisnuita incat a fost nevoie de un termen pentru a-i descrie pe indivizii care ii apartineau. Astfel a aparut termenul "metrosexual", cu reprezentanti de seama ca David Beckham si Cristiano Ronaldo in lumina reflectoarelor.
Dar, de atunci, barbatii tineri au devenit din ce in ce mai buni cunoscatori ai produselor de ingrijire personala, iar multi nu gasesc acum nicio problema in a petrece ore intregi in fata oglinzii sau o zi intreaga la solar sau in saloane de infrumusetare, pentru epilat, bronzat, tuns, ras si frezat.
Adoptarea crescanda a acestui comportament face ca termenul "metrosexual" sa fie practic inutil, in prezent, existand mai multe tipologii masculine, potrivit unui studiu citat de dailymail.co.uk.
Un studiu realizat de compania Braun, specializata in produse de ingrijire pentru barbati, a identificat patru noi tipuri masculine, cu ajutorul unui juriu format din specialisti in domeniul produselor si saloanelor de ingrijire pentru barbati.
Astfel, juriul a impartit barbatii in Mandrogini, Mustaciosi mainstream, Metro-flacai si Remantici si a stabilit principalele trasaturi ale fiecarei tipologii.
Mandroginul este practic un afront adus adeptilor vechilor stereotipuri potrivit carora barbatul heterosexual trebuie sa fie vanjos, dur, cu aspect neingrijit. Sesiunile zilnice de exercitii fizice si "tras de fiare" il mentin in forma si la fel de atragator ca Ronaldo. Ritualul sau de ingrijire presupune bronzare si epilare cat de des se poate, muschi umflati si ochii invartindu-se mereu in jur pentru a identifica posibilii rivali care arata mai musculosi decat ei. Mandroginul este narcisist. Arata bine pentru el insusi si nu-si poate lua ochii de la oglinda in fata careia se forteaza sa ridice cat mai multe greutati pentru a-si vedea muschii umflandu-se.
Mustaciosul mainstream nu e chiar un hipster, dar si-a dat seama de curand ca a atins varful privind pilozitatea faciala. Barba lui nu va fi niciodata mai deasa decat acum. Inspirat de miscarea Movember, eveniment anual care celebreaza mustata, in luna noiembrie, Mustaciosul mainstream are ca scop reinventarea benzii paroase de sub nas, transformarea ei intr-un obiect de uz personal. La nivel de ritual de ingrijire, orice ar face e original, ceilalti neavand curajul sau imaginatia necesara. Mustata e folosita ca simbol al noii personalitati, al redefinirii aspectului lor estetic.
Metro-flacaul este o reinterpretare a tocilarului sic. Este pasionat de tehnologie, este expertul digital care le stie pe toate si care viseaza algoritmi si aplicatii mobile. E la curent cu cele mai cool dispozitive, stie ce merita banii si ce nu. Fata de deceniul trecut, un tricou gri si o pereche de blugi sunt acum doar reminiscente ale unui cosmar legat de moda. Mark Zuckerberg, cu colectia sa de tricouri gri, nu se incadreaza deloc aici. Metro-flacaul este un carierist, dar foloseste sugestiile sotiei sau prietenilor pentru a-si imbunatati aspectul.
Remanticul este un romantic renascut. Este suav, sofisticat si se invarte in cercurile inalte ale societatii. Remanticul este cel care da tonul tendintei, cu costuri uriase la nivel financiar, dar el si le va permite intotdeauna. Masini de lux, costume scumpe personalizate, orice ar fi, oricat de scump, remanticul le are. Barbatul remantic va face orice sa arate ca este cel mai bun. Niciun program de exercitii nu este prea dur pentru el, niciun regim nu este prea costisitor. Remanticul cere ca totul sa fie la superlativ, atat in ceea ce-l priveste, cat si legat de cei din jur.

Noua "specie" de barbati din anii 1990 a devenit atat de obisnuita incat a fost nevoie de un termen pentru a-i descrie pe indivizii care ii apartineau. Astfel a aparut termenul "metrosexual", cu reprezentanti de seama ca David Beckham si Cristiano Ronaldo in lumina reflectoarelor.

Dar, de atunci, barbatii tineri au devenit din ce in ce mai buni cunoscatori ai produselor de ingrijire personala, iar multi nu gasesc acum nicio problema in a petrece ore intregi in fata oglinzii sau o zi intreaga la solar sau in saloane de infrumusetare, pentru epilat, bronzat, tuns, ras si frezat.

Adoptarea crescanda a acestui comportament face ca termenul "metrosexual" sa fie practic inutil, in prezent, existand mai multe tipologii masculine, potrivit unui studiu citat de dailymail.co.uk.

Un studiu realizat de compania Braun, specializata in produse de ingrijire pentru barbati, a identificat patru noi tipuri masculine, cu ajutorul unui juriu format din specialisti in domeniul produselor si saloanelor de ingrijire pentru barbati.

Astfel, juriul a impartit barbatii in Mandrogini, Mustaciosi mainstream, Metro-flacai si Remantici si a stabilit principalele trasaturi ale fiecarei tipologii.

Mandroginul este practic un afront adus adeptilor vechilor stereotipuri potrivit carora barbatul heterosexual trebuie sa fie vanjos, dur, cu aspect neingrijit. Sesiunile zilnice de exercitii fizice si "tras de fiare" il mentin in forma si la fel de atragator ca Ronaldo. Ritualul sau de ingrijire presupune bronzare si epilare cat de des se poate, muschi umflati si ochii invartindu-se mereu in jur pentru a identifica posibilii rivali care arata mai musculosi decat ei. Mandroginul este narcisist. Arata bine pentru el insusi si nu-si poate lua ochii de la oglinda in fata careia se forteaza sa ridice cat mai multe greutati pentru a-si vedea muschii umflandu-se.

Mustaciosul mainstream nu e chiar un hipster, dar si-a dat seama de curand ca a atins varful privind pilozitatea faciala. Barba lui nu va fi niciodata mai deasa decat acum. Inspirat de miscarea Movember, eveniment anual care celebreaza mustata, in luna noiembrie, Mustaciosul mainstream are ca scop reinventarea benzii paroase de sub nas, transformarea ei intr-un obiect de uz personal. La nivel de ritual de ingrijire, orice ar face e original, ceilalti neavand curajul sau imaginatia necesara. Mustata e folosita ca simbol al noii personalitati, al redefinirii aspectului lor estetic.

Metro-flacaul este o reinterpretare a tocilarului sic. Este pasionat de tehnologie, este expertul digital care le stie pe toate si care viseaza algoritmi si aplicatii mobile. E la curent cu cele mai cool dispozitive, stie ce merita banii si ce nu. Fata de deceniul trecut, un tricou gri si o pereche de blugi sunt acum doar reminiscente ale unui cosmar legat de moda. Mark Zuckerberg, cu colectia sa de tricouri gri, nu se incadreaza deloc aici. Metro-flacaul este un carierist, dar foloseste sugestiile sotiei sau prietenilor pentru a-si imbunatati aspectul.

Remanticul este un romantic renascut. Este suav, sofisticat si se invarte in cercurile inalte ale societatii. Remanticul este cel care da tonul tendintei, cu costuri uriase la nivel financiar, dar el si le va permite intotdeauna. Masini de lux, costume scumpe personalizate, orice ar fi, oricat de scump, remanticul le are. Barbatul remantic va face orice sa arate ca este cel mai bun. Niciun program de exercitii nu este prea dur pentru el, niciun regim nu este prea costisitor. Remanticul cere ca totul sa fie la superlativ, atat in ceea ce-l priveste, cat si legat de cei din jur.

 


Clipul zilei pe KANALD.RO:

DISTRIBUIE
acest articol


Exatlon

Diana Bulimar a fost surprinsă într-o ipostază incredibilă! Fanii Faimoasei de la Exatlon sunt șocați: „E reală poza?” FOTO

Citește mai departe

Te-ar putea interesa si...


Parteneri

Pentru tine

Din Lifestyle

Parteneri