Nu te-ai fi gandit niciodata ca poti slabi razand si postand pe Facebook! Uite cum este posibil!


Daca vrei sa slabesti, trebuie sa stii ca sunt cateva metode care te ajuta sa pierzi calorii mai repede.

 

Atunci cand te gandesti cum sa pierzi mai repede kilogramele in plus, o dieta stricta si un program de sport sunt primele lucruri care iti vin in minte. Dar nu trebuie sa fie totul atat de greu. Aceste mici schimbari in rutina zilnica te pot ajuta! Iata ce trebuie sa faci!
1. Fa sport noaptea - sesiunile nocturne de antrenamente iti pot reduce poftele pe care televizorul nu reuseste sa le invinga. Conform unui nou studiu, ritmul nostru circadian ne face sa ne fie foame cu cateva ore inainte de ora de culcare. Dar te vei simti mai bine dupa sport si nici nu iti va mai fi foame.
2. Imparte-ti mesele regulate - de exemplu, daca mananci fulgi de ovaz la micul dejun cu afine si nuci, mananca ovazul simplu si pastreaza fructele si nucile pentru o gustare mai tarziu. De asemenea, mananca supa sau salata ca gustare inainte de masa principala.
3. Cumpara-ti un caine - cercetatorii de la Universitatea de Stat din Michigan au descoperit ca posesia unui caine este relationata cu pierderea a 200 de extra calorii pe saptamana. Stapanii de cainii care isi plimba patrupedele merg mai mult.
4. Foloseste social media - "Daca trebuie sa postezi ca mananci bomboane M&M, ai mai putine sanse chiae sa le mananci. Aspectul social te face sa contorizezi mai bine alimentele", spune Tara DelloIacono Thies, nutritionist.
5. Aseaza-te la masa in timp ce mananci - trebuie sa elimini definitiv mancatul din picioare. Un studiu canadian sustine ca persoanele ca mananca din recipiente de plastic in timp ce stau in picioare consuma cu 30% mai multe calorii in timpul zilei decat cele care mananca acelasi tip de mancare, fiind asezate la masa.
6. Spala-te pe dinti dupa cina - ai mai putine sanse sa mananci si sa ai pofte nocturne daca faci acest lucru in fiecare seara, dupa cina.
7. Mananca intai fructe - foamea ar putea fi doar in mintea ta. O metoda usoara de a evita caloriile in plus este sa mananci un mar sau orice alt fruct inainte de a incepe sa mananci mai mult. Cel mai rau lucru care ti se poate intampla este ca ai mancat un mar si nu o gogoasa.
8. Razi mai des - o portie una de ras iti creste optimismul si te elibereaza de stres, ceea ce este un lucru bun pentru tine. Rasul a fost asociat cu reducerea cortizolului, un hormon al stresului asociat cu poftele de alimente bogate in grasimi si zaharuri.
9. Imbunatateste-ti desertul - ardeii iuti adauga savoare si iti accelereaza metabolismul, ajutand la arderea a 50 de calorii in plus pe zi. Asa ca, atunci cand ai pofta de dulciuri, mananca ciocolata neagra cu chili.
Sursa: womansday.com

Atunci cand te gandesti cum sa pierzi mai repede kilogramele in plus, o dieta stricta si un program de sport sunt primele lucruri care iti vin in minte. Dar nu trebuie sa fie totul atat de greu. Aceste mici schimbari in rutina zilnica te pot ajuta! Iata ce trebuie sa faci!

1. Fa sport noaptea - sesiunile nocturne de antrenamente iti pot reduce poftele pe care televizorul nu reuseste sa le invinga. Conform unui nou studiu, ritmul nostru circadian ne face sa ne fie foame cu cateva ore inainte de ora de culcare. Dar te vei simti mai bine dupa sport si nici nu iti va mai fi foame. 

2. Imparte-ti mesele regulate - de exemplu, daca mananci fulgi de ovaz la micul dejun cu afine si nuci, mananca ovazul simplu si pastreaza fructele si nucile pentru o gustare mai tarziu. De asemenea, mananca supa sau salata ca gustare inainte de masa principala.

3. Cumpara-ti un caine - cercetatorii de la Universitatea de Stat din Michigan au descoperit ca posesia unui caine este relationata cu pierderea a 200 de extra calorii pe saptamana. Stapanii de cainii care isi plimba patrupedele merg mai mult.

4. Foloseste social media - "Daca trebuie sa postezi ca mananci bomboane M&M, ai mai putine sanse chiae sa le mananci. Aspectul social te face sa contorizezi mai bine alimentele", spune Tara DelloIacono Thies, nutritionist.

5. Aseaza-te la masa in timp ce mananci - trebuie sa elimini definitiv mancatul din picioare. Un studiu canadian sustine ca persoanele ca mananca din recipiente de plastic in timp ce stau in picioare consuma cu 30% mai multe calorii in timpul zilei decat cele care mananca acelasi tip de mancare, fiind asezate la masa.

6. Spala-te pe dinti dupa cina - ai mai putine sanse sa mananci si sa ai pofte nocturne daca faci acest lucru in fiecare seara, dupa cina.

7. Mananca intai fructe - foamea ar putea fi doar in mintea ta. O metoda usoara de a evita caloriile in plus este sa mananci un mar sau orice alt fruct inainte de a incepe sa mananci mai mult. Cel mai rau lucru care ti se poate intampla este ca ai mancat un mar si nu o gogoasa.

8. Razi mai des - o portie una de ras iti creste optimismul si te elibereaza de stres, ceea ce este un lucru bun pentru tine. Rasul a fost asociat cu reducerea cortizolului, un hormon al stresului asociat cu poftele de alimente bogate in grasimi si zaharuri. 

9. Imbunatateste-ti desertul - ardeii iuti adauga savoare si iti accelereaza metabolismul, ajutand la arderea a 50 de calorii in plus pe zi. Asa ca, atunci cand ai pofta de dulciuri, mananca ciocolata neagra cu chili. 

Sursa: womansday.com

 


Citește și:

Păpușa Ken a devenit… Barbie! Transformarea incredibilă a lui Rodrigo Alves! Imagini uluitoare!

Horoscop zilnic vineri, 25 septembrie 2020. Află ce zodie îşi schimbă locul de muncă!

Florentina și Livian de la Puterea Dragostei au luat cea mai importantă decizie! „Toată viața!”

Sfatul zilei de astăzi, vineri 25 septembrie 2020. Fecioarele au o zi perfectă

Valeria Lungu, cea mai îndrăgită concurentă de la „Bravo, ai stil!”, primele fotografii cu noul iubit: „Fericită și îndrăgostită”

Clipul zilei pe KFETELE.RO

DISTRIBUIE
acest articol

Divertisment

Alexandra de la Puterea Dragostei, acuzată că-şi neglijează fetiţa! "A spus că o să cheme Protecţia Copilului"

Citește mai departe

Te-ar putea interesa si...

Parteneri
Pentru tine
Din Lifestyle
Parteneri