Nu poti sa dormi? 3 sfaturi simple sa adormi bustean


Daca ai probleme cu somnul si nu poti adormi pe atat de repede pe cat iti doresti, aceste sfaturi te vor ajuta sa dormi ca un prunc.

 

Nu trebuie sa faci lucruri complicate, ci ceva esential existentei tale: sa RESPIRI.
Iata cum.
Exercitiile de respiratie te ajuta sa-ti calmezi sistemul nervos central si sa meditezi, linistindu-ti astfel mintea.
Asaza-te confortabil in pat. Evita sa folosesti multe perne pentru ca iti pot congestiona pieptul. Pune o mana pe piept si cealalta pe abdomen. Relaxeaza-ti intregul corp, astfel incat picioarele si mainile sa simta forta gravitatiei.
Pasul 1: Respira si relaxeaza-te
Acesta tehnica te ajuta sa iti relaxezi diferite grupe de muschi de la cap pana al degetele de la picioare. Te ajuta atunci cand stai asezat pe spate, insa daca ai probleme cu nasul infundat, poti sta asezat pe o parte. Inhaleaza aerul pe nas, tine-ti respiratia si flexeaza-ti degetele de la picioare, apoi relaxeaza-ti degetele de la picioare si exprira pe gura. Inhaleaza din nou si flexeaza-ti picioarele, tine-ti respiratia timp de trei secunde, apoi intinde picioarele in timp ce elimini aerul pe gura. Continua acest proces miscand diferite parti ale corpului.
Pasul 2: Respiratie normala
Aceasta tehnica presupune sa simti expansiunea si contractarea plamanilor si a stomacului, la fiecare respiratie. Concentreaza-te pe “umplerea” stomacului, apoi pe “umplerea” plamanilor. Repeta acest procedeu de mai multe ori, concentrandu-te doar pe procesul respiratiei.
Citeste continuarea pe SFATULPARINTILOR.RO.
http://sfatulparintilor.ro/familie-parinti/relaxare-si-wellness/nu-poti-sa-dormi-3-sfaturi-simple-sa-adormi-bustean/

Nu trebuie sa faci lucruri complicate, ci ceva esential existentei tale: sa RESPIRI.
Iata cum.

Exercitiile de respiratie te ajuta sa-ti calmezi sistemul nervos central si sa meditezi, linistindu-ti astfel mintea.

Asaza-te confortabil in pat. Evita sa folosesti multe perne pentru ca iti pot congestiona pieptul. Pune o mana pe piept si cealalta pe abdomen. Relaxeaza-ti intregul corp, astfel incat picioarele si mainile sa simta forta gravitatiei. 

Pasul 1: Respira si relaxeaza-te

Acesta tehnica te ajuta sa iti relaxezi diferite grupe de muschi de la cap pana al degetele de la picioare. Te ajuta atunci cand stai asezat pe spate, insa daca ai probleme cu nasul infundat, poti sta asezat pe o parte. Inhaleaza aerul pe nas, tine-ti respiratia si flexeaza-ti degetele de la picioare, apoi relaxeaza-ti degetele de la picioare si exprira pe gura. Inhaleaza din nou si flexeaza-ti picioarele, tine-ti respiratia timp de trei secunde, apoi intinde picioarele in timp ce elimini aerul pe gura. Continua acest proces miscand diferite parti ale corpului.

Pasul 2: Respiratie normala

Aceasta tehnica presupune sa simti expansiunea si contractarea plamanilor si a stomacului, la fiecare respiratie. Concentreaza-te pe “umplerea” stomacului, apoi pe “umplerea” plamanilor. Repeta acest procedeu de mai multe ori, concentrandu-te doar pe procesul respiratiei.

Citeste continuarea pe SFATULPARINTILOR.RO.

 


Citește și:

Sambata aceasta, de la ora 15:00, in “ROventura”, George Mihai si Andreea Stravoiu, la “vanatoare de diamante negre” prin padurile Muresului

Cele mai bune analgezice naturale. Scapă de dureri fără medicamente

Nicos dezvăluie adevărul despre fosta soție: "S-a terminat, asta e!"

Duminica aceasta, de la ora 14:30, la “Asta-i Romania”. Romanii. speriati de saracie mai mult decat de pandemie

Sfatul zilei de astăzi, sâmbătă 24 octombrie 2020. Săgetătorii fac schimbări

Clipul zilei pe KFETELE.RO

DISTRIBUIE
acest articol

Horoscop

Horoscop zilnic sâmbătă, 24 octombrie 2020. Află ce zodie este în pericol să-şi piardă locul de muncă!

Citește mai departe

Te-ar putea interesa si...

Parteneri
Pentru tine
Din Lifestyle
Parteneri