Nu o sa-ti vina sa crezi! Sucurile de fructe pot contribui la cresterea tensiunii arteriale!

Nu o sa-ti vina sa crezi! Sucurile de fructe pot contribui la cresterea tensiunii arteriale!

Sucurile de fructe consumate zilnic la micul dejun pot contribui la instalarea hipertensiunii arteriale, crescand astfel riscul de infarct si angina pectorala, potrivit unui studiu realizat de cercetatorii australieni.

 

Persoanele care consuma in mod regulat sucuri de fructe proaspete, de exemplu de portocale, au un nivel al tensiunii arteriale mult mai mare decat cele care consuma ocazional astfel de bauturi, spun cercetatorii de la Swinburne University of Technology din Hawthorn, Australia, scrie MEDIAFAX.
Hipertensiunea arteriala poate creste riscul de instalare a unor tulburari cardiace, precum angina pectorala, si de producere a unui infarct.
Autorul principal al acestui studiu, profesorul Matthew Pase, spune ca aceasta descoperire este importanta pentru ca exista "o perceptie generala potrivit careia sucul de fructe proaspete este sanatos".
Desi contin vitamine esentiale, (sucurile de fructe, n.r.) au un nivel ridicat de zaharuri si o cantitate neglijabila de fibre", a spus acesta.
Din acest motiv, consumul frecvent de sucuri de fructe proaspete poate contribui la cresterea nivelului de zahar din alimentatie- provenind din celelalte alimente si bauturi consumate in timpul zilei.
Cercetatorul spune ca un pahar de 250 de mililitri cu suc de fructe poate contine 115 calorii, echivalentul a sapte lingurite de zahar. Prin comparatie, o cutie cu cola contine 139 de calorii.
Nu in ultimul rand, sucul de fructe proaspete consumat regulat poate afecta smaltul dintilor in cazul copiilor mici, specialistii recomandand parintilor sa inlocuiasca aceste bauturi cu apa si lapte.
Organizatia Mondiala a Sanatatii recomanda un consum de zahar zilnic de maximum sase lingurite.

Persoanele care consuma in mod regulat sucuri de fructe proaspete, de exemplu de portocale, au un nivel al tensiunii arteriale mult mai mare decat cele care consuma ocazional astfel de bauturi, spun cercetatorii de la Swinburne University of Technology din Hawthorn, Australia, scrie MEDIAFAX.

Hipertensiunea arteriala poate creste riscul de instalare a unor tulburari cardiace, precum angina pectorala, si de producere a unui infarct.



Autorul principal al acestui studiu, profesorul Matthew Pase, spune ca aceasta descoperire este importanta pentru ca exista" o perceptie generala potrivit careia sucul de fructe proaspete este sanatos".

" Desi contin vitamine esentiale, (sucurile de fructe, n.r.) au un nivel ridicat de zaharuri si o cantitate neglijabila de fibre", a spus acesta.

Din acest motiv, consumul frecvent de sucuri de fructe proaspete poate contribui la cresterea nivelului de zahar din alimentatie- provenind din celelalte alimente si bauturi consumate in timpul zilei.

Cercetatorul spune ca un pahar de 250 de mililitri cu suc de fructe poate contine 115 calorii, echivalentul a sapte lingurite de zahar. Prin comparatie, o cutie cu cola contine 139 de calorii.

Nu in ultimul rand, sucul de fructe proaspete consumat regulat poate afecta smaltul dintilor in cazul copiilor mici, specialistii recomandand parintilor sa inlocuiasca aceste bauturi cu apa si lapte.

Organizatia Mondiala a Sanatatii recomanda un consum de zahar zilnic de maximum sase lingurite.

 



Citește și:

Tapioca: ce este și cum poate fi utilizată în bucătărie

Loredana Chivu și Sorin Nicolescu s-ar fi despărțit! Cei doi se pregăteau de nuntă. „Chiar sunt ok așa cum sunt.”

5 soluții pentru a-ți recăpăta energia pe caniculă. Ce funcționează când căldura te epuizează

„Am intrat în metastază” Alina Pușcău, anunț cutremurător înainte să intre în operație! Vedeta a transmis un mesaj emoționant fanilor

VIDEO "Nu mă crezi că fac treaba asta?" DE NECREZUT LA CE AU ASISTAT internauții în cel mai recent LIVE! Ce s-a întâmplat între Lucia și Iosif: "Nu vreau! Ascultă-mă că te..."

VIDEO Un gest aparent romantic a stârnit indignare și a declanșat o anchetă penală pe Transfăgărășan

Anunțul DUREROS făcut de mama Rebecăi, fetița moartă în tragedia din Bacău... Vezi mai mult

Probleme cu stomacul? Digestia dificilă...


Video
Clipul zilei pe kfetele.ro