Nu o sa-ti vina sa crezi cati microbi se transfera de fiecare data cand te saruti! Este uimitor!

Dupa ce vei citi aceste date ai putea incepe sa te gandesti mai des la cate persoane saruti.

Se pare ca aproximativ 80 de milioane de microbi se transfera in timpul unui sarut, spune un nou studiu publicat in jurnalul "Microbiome".
Oamenii de stiinta au fost curiosi sa afle de ce oamenii sunt singurele specii de animale care au contact cu buzele si cu limba. O teorie spune ca schimbul de saliva ajuta cuplurile sa determine cat de compatibile sunt, in timp ce alta teorie sustine ca transferul de bacterii iti poate stimula sistemul imunitar.
Cercetatorii au monitorizat comportamentul de sarut pentru 21 de cupluri, descoperind ca un sarut frantuzesc de 10 secunde transfera 80 de milioane de microbi dintr-o gura in cealalta. In plus, au descoperit ca, cu cat se saruta mai des partenerii, cu atat sunt mai multe sanse sa aveti aceleasi colonii pe limba.
Sursa: womenshealthmag.com