Nu mai incerca sa numeri caloriile! Tipul alimentelor este cel care conteaza! Uite ce trebuie sa consumi!


Expertii sustin ca nu toate caloriile sunt concepute in mod egal asa ca, in loc sa le numeri in mod obsesiv, concentreaza-te asupra celor pe care le consumi.

 

Se pare ca tocmai alimentele bogate in grasimi sunt cele care ne protejeaza de cresterile in greutate. Nucile uleiul de masline, pestele si laptele gras sunt printre cele care te mentin slaba, in ciuda continutului bogat in grasimi.
In contrast, se pare ca alimentele sarace in grasimi sunt cele daunatoare, cele care ne fac sa ne dorim sa mancam din ce ince mai mult.
Dr Sean Lucan scrie in jurnalul "Public Health Nutrition" ca doua alimente pot avea efecte foarte diferite asupra corpului, in ciuda numarului similar de calorii. De exemplu, proteinele ne dau o senzatie de satietate mai mare, in timp ce carbohidratii rafinati, precum paine, chipsurile si orezul alb, ne-ar putea face sa poftim alimente dulci.
De aceea, Dr. Lucan ne recomanda sa ne concentram asupra tipului de alimente si mai putin asupra continutului caloric.
"O calorie de somon (in mare parte proteine) si o calorie de ulei de masline (grasime pura) au efecte biologice diferite de continutul caloric al orezului alb (carbohidrat rafinat), in special in ceea ce priveste greutatea corporala si cantitatea de grasime", spune medicul.
Unele grasimi, precum cele din nuci, ulei de masline, produse lactate, ulei de peste si avocado, ar putea sa te protejeze de cresterile in greutate.
Sursa: dailymail.co.uk

Se pare ca tocmai alimentele bogate in grasimi sunt cele care ne protejeaza de cresterile in greutate. Nucile uleiul de masline, pestele si laptele gras sunt printre cele care te mentin slaba, in ciuda continutului bogat in grasimi.

In contrast, se pare ca alimentele sarace in grasimi sunt cele daunatoare, cele care ne fac sa ne dorim sa mancam din ce ince mai mult. 

Dr Sean Lucan scrie in jurnalul "Public Health Nutrition" ca doua alimente pot avea efecte foarte diferite asupra corpului, in ciuda numarului similar de calorii. De exemplu, proteinele ne dau o senzatie de satietate mai mare, in timp ce carbohidratii rafinati, precum paine, chipsurile si orezul alb, ne-ar putea face sa poftim alimente dulci. 

De aceea, Dr. Lucan ne recomanda sa ne concentram asupra tipului de alimente si mai putin asupra continutului caloric. 

"O calorie de somon (in mare parte proteine) si o calorie de ulei de masline (grasime pura) au efecte biologice diferite de continutul caloric al orezului alb (carbohidrat rafinat), in special in ceea ce priveste greutatea corporala si cantitatea de grasime", spune medicul.

Unele grasimi, precum cele din nuci, ulei de masline, produse lactate, ulei de peste si avocado, ar putea sa te protejeze de cresterile in greutate. 

Sursa: dailymail.co.uk

 


Clipul zilei pe KFETELE.RO:
DISTRIBUIE
acest articol


Vedete

Daniela Gyorfi și fetița ei, distracție nebună la mare! Vezi imagini inedite!

Citește mai departe

Te-ar putea interesa si...


Parteneri

Pentru tine

Din Lifestyle

Parteneri