Nu ai timp sa mananci la birou? Uite ce gustari trebuie sa ai mereu la indemana


Nu ai timp sa mananci la birou? Uite ce gustari trebuie sa ai mereu la indemana

Atunci cand ai o zi incarcata la birou, ultimul lucru la care te gandesti este masa de pranz.

Cu toate acestea, ai nevoie de alimente pentru a-ti mentine energia si concentrarea la cote maxime. Masa ta de pranz trebuie sa fie usor de digerat, asa ca toate regulile pot fi incalcate.

Cu toate acestea, ai nevoie de alimente pentru a-ti mentine energia si concentrarea la cote maxime. Masa ta de pranz trebuie sa fie usor de digerat, asa ca toate regulile pot fi incalcate.
In loc de proteine si grasimi sanatoase, organismul are nevoie de carbohidrati care se absorb rapid pentru a te mentine in ritmul agitat al zilei.
Iata ce trebuie sa ai mereu la indemana.
BAUTURI- sunt o sursa foarte buna de a introduce nutrienti in organismul tau.
Poti alege dintre: apa de cocos, apa cu sare, apa cu arome sau ceai verde cu miere.
MANCARE- ai nevoie de ea pentru a reusi sa duci ziua la bun sfarsit.
Banane- mananca o banana medie, coapta, care contine 30 de grame de carbohidrati care se digera rapid.
Mancare de bebelus- se digera foarte usor, este buna la gust si o gasesti in recipiente pe care le poti purta mereu cu tine.
Stafide- sunt bogate in calorii si sunt satioase, asa ca un pumn de stafide iti poate satisface nevoile energetice.
Cirese uscate- au mai multi carbohodrati decat toate fructele si sunt bogate in fibre. Cu toate acestea, reduc oboseala musculara si stresul.
Ursuleti gumati- daca ai cativa in buzunar, poti lua cate unul ca sa iti mai revii. Pentru ca nu au fibre, vor fi foarte usor absorbiti.
Covrigei- atunci cand nu mai ai nimic la indemana, o mana de covrigei te poate ajuta sa-ti recapeti energia.
Struguri- sunt bogati in zahar, contin putine fibre si te revigoreaza instantaneu. In plus, sunt o sursa excelenta de vitamina C.

In loc de proteine si grasimi sanatoase, organismul are nevoie de carbohidrati care se absorb rapid pentru a te mentine in ritmul agitat al zilei. Iata ce trebuie sa ai mereu la indemana.

BAUTURI- sunt o sursa foarte buna de a introduce nutrienti in organismul tau. 

Poti alege dintre: apa de cocos, apa cu sare, apa cu arome sau ceai verde cu miere.

MANCARE
- ai nevoie de ea pentru a reusi sa duci ziua la bun sfarsit.

Banane- mananca o banana medie, coapta, care contine 30 de grame de carbohidrati care se digera rapid. 

Mancare de bebelus- se digera foarte usor, este buna la gust si o gasesti in recipiente pe care le poti purta mereu cu tine. 

Stafide
- sunt bogate in calorii si sunt satioase, asa ca un pumn de stafide iti poate satisface nevoile energetice.

Cirese uscate- au mai multi carbohodrati decat toate fructele si sunt bogate in fibre. Cu toate acestea, reduc oboseala musculara si stresul.

Ursuleti gumati
- daca ai cativa in buzunar, poti lua cate unul ca sa iti mai revii. Pentru ca nu au fibre, vor fi foarte usor absorbiti.

Covrigei- atunci cand nu mai ai nimic la indemana, o mana de covrigei te poate ajuta sa-ti recapeti energia.

Struguri- sunt bogati in zahar, contin putine fibre si te revigoreaza instantaneu. In plus, sunt o sursa excelenta de vitamina C.

 


Abonează-te pe

Citește și:

DESCOPERĂ: Ce înseamnă când visezi un copil mic

Am aflat motivul real pentru care Dan Negru și-a dat demisia! Incredibil ce salariu avea

DESCOPERĂ: Cine este chef SORIN BONTEA. Biografie: data nașterii, studii, căsătorie, copii

CITEȘTE: Originea numelui tău de familie. Lista celor mai populare nume pe zone

DESCOPERĂ: Machiajul de iarnă. Ce se poartă în 2021-2022

Clipul zilei pe KFETELE.RO:

DISTRIBUIE
acest articol

Lifestyle

CITEȘTE: Ce înseamnă când visezi FLUTURI

Citește mai departe

Te-ar putea interesa si...

Parteneri
Pentru tine
Din Lifestyle
Parteneri