Noile reguli ale gatitului sanatos! Ai voie sa consumi si grasimi "rele"!


Noile reguli ale gatitului sanatos iti permit sa gatesti cu produse semi-preparate si cu grasimi considerate nesanatoase.

 

Regula veche: Untul este daunator.
Regula noua: Untul trebuie sa-si gaseasca loc in bucataria ta! Noi cercetari spun ca nu exista dovezi care sa sustina ideea ca grasimile saturale cresc riscul de boli de inima. Unii nutritionisti folosesc unul doar in anumite situatii, cum ar fi in sendvisuri la gratar. Cu toate acestea, moderatia este cheia unui stil de viata sanatos.
Regula veche: Sa te concentrezi pe alimentele proaspete din supermarket.
Regula noua: Mergi la raftul de produse semi-preparate si ambalate. Exista cateva alimente grozave in nutrienti care se gasesc in aceasta forma, cum ar fi fasolea la conserva, orezul brun pre fiert sau conservele de ton si somon (surse bune de vitamina D).
Regula veche: Avocado este o grasime "buna" permisa cu moderatie.
Regula noua: Consuma avocado cu incredere! Pe langa grasimile nesaturate benefice pentru inima, avocado contine si foarte multe bibre, componente nutritionale legate de satietate.
Regula veche: Nu poti ingheta laptele.
Regula noua: Cuburile inghetate de lapte iti vor schimba dimineata! Laptele inghetat nu isi pierde valoarea nutritionala, de aceea este perfect in smoothie-ul tau. Adauga-l cu incredere in blender.
Regula veche: Fa-ti un bol cu granola pentru un mic dejun sanatos.
Regula noua: Alege in schimb o omleta. Cerealele procesate ascund cantitati de zahar de care nu esti constienta, asa ca mergi cu incredere pe mana oualor. Poti alege si sunca de curcan si broccoli.
Sursa: huffingtonpost.com

Regula veche: Untul este daunator.

Regula noua: Untul trebuie sa-si gaseasca loc in bucataria ta! Noi cercetari spun ca nu exista dovezi care sa sustina ideea ca grasimile saturale cresc riscul de boli de inima. Unii nutritionisti folosesc unul doar in anumite situatii, cum ar fi in sendvisuri la gratar. Cu toate acestea, moderatia este cheia unui stil de viata sanatos.

Regula veche: Sa te concentrezi pe alimentele proaspete din supermarket.

Regula noua: Mergi la raftul de produse semi-preparate si ambalate. Exista cateva alimente grozave in nutrienti care se gasesc in aceasta forma, cum ar fi fasolea la conserva, orezul brun pre fiert sau conservele de ton si somon (surse bune de vitamina D).

Regula veche: Avocado este o grasime "buna" permisa cu moderatie.

Regula noua: Consuma avocado cu incredere! Pe langa grasimile nesaturate benefice pentru inima, avocado contine si foarte multe bibre, componente nutritionale legate de satietate. 

Regula veche: Nu poti ingheta laptele.

Regula noua: Cuburile inghetate de lapte iti vor schimba dimineata! Laptele inghetat nu isi pierde valoarea nutritionala, de aceea este perfect in smoothie-ul tau. Adauga-l cu incredere in blender. 

Regula veche: Fa-ti un bol cu granola pentru un mic dejun sanatos.

Regula noua: Alege in schimb o omleta. Cerealele procesate ascund cantitati de zahar de care nu esti constienta, asa ca mergi cu incredere pe mana oualor. Poti alege si sunca de curcan si broccoli.

Sursa: huffingtonpost.com

 


Clipul zilei pe KFETELE.RO:
DISTRIBUIE
acest articol


Vedete

Răzvan Botezatu, cerut în căsătorie de iubitul lui

Citește mai departe

Te-ar putea interesa si...


Parteneri

Pentru tine

Din Lifestyle

Parteneri