Motive pentru care sa bei o ceasca de ceai verde!


“O ceasca de ceai mi-ar restabili normalitatea”, scria Douglas Adams in Ghidul autostopistului galactic.

 

Ceaiul verde este bun pentru oase. Mai bun decat laptele. Ajuta la incetinirea procesului de imbatranire care duce la pierderea de masa osoasa si reduce riscul de fracturi cauzate de osteoporoza, potrivit unui studiu publicat in revista Nutrition Research. Femeile care beau pana la trei cesti de ceai pe zi au avut un risc cu 30% mai mic de fracturi de sold.
Ceaiul verde ajuta la prevenirea cancerului. Rata mica a numarului de bolnavi de cancer este redusa in Japonia unde ceaiul verde se consuma…in loc de apa. Desi cercetatorii nu se avanta in a sustine ca e doar meritul ceaiului verde in aceasta situatie, totusi, nu sunt de trecut cu vederea substantele chimice precum EGCG, EGC, ECG si CE, cunoscute pentru activitatea lor antioxidanta si de protectie a celulelor de ADN. In plus, ceaiul verde ajuta la protejarea pielii contra radiatiilor UV, principala cauza a cancerului de piele.
Ceaiul verde ne ajuta sa ne mentinem greutatea optima. Unele studii arata ca reduce tesutul adipos din organism, previne obezitatea si diabetul.
Ceaiul verde reduce colesterolul.
Ceaiul verde tine gingiile sanatoase. Celor care beau ceai verde s-a demonstrat ca le singereaza mai putin gingiile si prezinta risc scazut de a face paradontoza.
Ceaiul verde e bun pentru inima. Consumul zilnic reduce riscul de boli de inima, potrivit Harvard Medical School. Bautorii de ceai au un risc cu 26% mai mic de a muri de un atac de cord sau accident vascular cerebral, arata rezultatele unui studiu japonez facut pe 40.000 de participanti.
Ceaiul verde ne da energie. O ceasca de ceai verde contine 24-45 miligrame de cofeina si nu da dureri de cap, tremuraturi si greata care vin din consumul ridicat de cofeina. Jurnalul American de Fiziologie subliniaza ca band ceai verde ne crestem rezistenta la efort.
Sursa: Elacraciun.ro

Ceaiul verde este bun pentru oase. Mai bun decat laptele. Ajuta la incetinirea procesului de imbatranire care duce la pierderea de masa osoasa si reduce riscul de fracturi cauzate de osteoporoza, potrivit unui studiu publicat in revista Nutrition Research. Femeile care beau pana la trei cesti de ceai pe zi au avut un risc cu 30% mai mic de fracturi de sold. 

Ceaiul verde ajuta la prevenirea cancerului. Rata mica a numarului de bolnavi de cancer este redusa in Japonia unde ceaiul verde se consuma…in loc de apa. Desi cercetatorii nu se avanta in a sustine ca e doar meritul ceaiului verde in aceasta situatie, totusi, nu sunt de trecut cu vederea substantele chimice precum EGCG, EGC, ECG si CE, cunoscute pentru activitatea lor antioxidanta si de protectie a celulelor de ADN. In plus, ceaiul verde ajuta la protejarea pielii contra radiatiilor UV, principala cauza a cancerului de piele. 

Ceaiul verde ne ajuta sa ne mentinem greutatea optima. Unele studii arata ca reduce tesutul adipos din organism, previne obezitatea si diabetul. 

Ceaiul verde reduce colesterolul.

Ceaiul verde tine gingiile sanatoase. Celor care beau ceai verde s-a demonstrat ca le singereaza mai putin gingiile si prezinta risc scazut de a face paradontoza. 

Ceaiul verde e bun pentru inima. Consumul zilnic reduce riscul de boli de inima, potrivit Harvard Medical School. Bautorii de ceai au un risc cu 26% mai mic de a muri de un atac de cord sau accident vascular cerebral, arata rezultatele unui studiu japonez facut pe 40.000 de participanti. 

Ceaiul verde ne da energie. O ceasca de ceai verde contine 24-45 miligrame de cofeina si nu da dureri de cap, tremuraturi si greata care vin din consumul ridicat de cofeina. Jurnalul American de Fiziologie subliniaza ca band ceai verde ne crestem rezistenta la efort.

Sursa: Elacraciun.ro

 


Clipul zilei pe KFETELE.RO:
DISTRIBUIE
acest articol


Vedete

Andreea Marin a povestit cum a învins depresia! "Am vrut să-mi iau viaţa" Declaraţii cutremurătoare!

Citește mai departe

Te-ar putea interesa si...


Parteneri

Pentru tine

Din Lifestyle

Parteneri