Modul surprinzator in care cafeaua iti afecteaza apetitul! Nu te-ai fi gandit la asa ceva!

Modul surprinzator in care cafeaua iti afecteaza apetitul! Nu te-ai fi gandit la asa ceva!

Trebuie sa afli ultimele stiri despre legatura dintre cafea si apetitul tau!

 

Probabil credeai ca o cana de cafea iti poate suprima apetitul. Pana la urma, acestea sunt cuvintele pe care le-ai auzit in mod constant in ultimii ani.
Insa un nou studiu publicat in jurnalul "Apetite" sugereaza opusu: oamenii de stiinta au adescoperit ca o cafea nu iti afecteaza apetitul deloc.
Oamenii de siinta australieni au rugat noua femei cu media de varsta 26 sa vina in laborator de patru ori. De fiecare data, le-au dat trei lucruri: un mic dejun standard, o pastila placebo sau una cu cafeina si una sau doua bauturi (apa sau cafea decofeinizata). Astfel au rezultat patru combinatii pentru cele patru vizite: apa cu pastila placebo, apa cu pastila cu cafeina, cafea decofeinizata cu pastila placebo si cafea decofeinizata cu pastila cu cafeina.
Apoi, doua ore mai tarziu, oamenii de stiinta le-au oferit participantelor mai multa bautura din cea selectata si inca o pastila.
Dupa alte doua ore si jumatate, femeile au primit un pranz de tip bufet si li s-a spus sa manance cat de mult pot. In plus, cercetatorii au testat respiratia, sangele si apetitul doamnelor intre mese.
Partea cea mai socanta este ca nimic nu s-a inamplat. Indiferent de bautura pe care au baut-o, toate au mancat aceeasi cantitate de mancare de fiecare data si toate au avut acelasi nivel al apetitului.
Sursa: womenshealthmag.com

Probabil credeai ca o cana de cafea iti poate suprima apetitul. Pana la urma, acestea sunt cuvintele pe care le-ai auzit in mod constant in ultimii ani.

Insa un nou studiu publicat in jurnalul "Apetite" sugereaza opusu: oamenii de stiinta au adescoperit ca o cafea nu iti afecteaza apetitul deloc.

Oamenii de siinta australieni au rugat noua femei cu media de varsta 26 sa vina in laborator de patru ori.

De fiecare data, le-au dat trei lucruri: un mic dejun standard, o pastila placebo sau una cu cafeina si una sau doua bauturi (apa sau cafea decofeinizata). Astfel au rezultat patru combinatii pentru cele patru vizite: apa cu pastila placebo, apa cu pastila cu cafeina, cafea decofeinizata cu pastila placebo si cafea decofeinizata cu pastila cu cafeina.

Apoi, doua ore mai tarziu, oamenii de stiinta le-au oferit participantelor mai multa bautura din cea selectata si inca o pastila. Dupa alte doua ore si jumatate, femeile au primit un pranz de tip bufet si li s-a spus sa manance cat de mult pot. In plus, cercetatorii au testat respiratia, sangele si apetitul doamnelor intre mese.

Partea cea mai socanta este ca nimic nu s-a inamplat. Indiferent de bautura pe care au baut-o, toate au mancat aceeasi cantitate de mancare de fiecare data si toate au avut acelasi nivel al apetitului.


Sursa: womenshealthmag.com

 



Citește și:

Tapioca: ce este și cum poate fi utilizată în bucătărie

Cum se înțelege soția lui Dinu Maxer cu copiii acestuia! Soacra ei a dat-o de gol: „Eu, ca soacră, am văzut.”

Robbie William, DIAGNOSTIC teribil la 52 de ani! Ce a mărturisit chiar el

„Am intrat în metastază” Alina Pușcău, anunț cutremurător înainte să intre în operație! Vedeta a transmis un mesaj emoționant fanilor

ANUNȚUL NEAȘTEPTAT făcut de Iosif. Toți cei care l-au susținut pe fostul concurent din Casa Iubirii se întreabă același lucru: CUM VA REACȚIONA Lucia când va vedea: "Când o trăiești lângă..."

VIDEO Un gest aparent romantic a stârnit indignare și a declanșat o anchetă penală pe Transfăgărășan

Valentin și Daniela, în lacrimi! Andreea Mantea face anunțul: „A sosit momentul...”. Aflați ce se întâmplă cu concurenții în gala din „Casa iubirii” de duminică, 9 august, de la 16:00 și 19:00, la Kanal D

Probleme cu stomacul? Digestia dificilă...


Video
Clipul zilei pe kfetele.ro