Micul dejun te ajuta sa slabesti spectaculos! Uite cate calorii trebuie sa mananci pana la ora 11:00!

Micul dejun te ajuta sa slabesti spectaculos! Uite cate calorii trebuie sa mananci pana la ora 11:00!
Micul dejun te ajuta sa slabesti spectaculos! Uite cate calorii trebuie sa mananci pana la ora 11:00!

Un nou studiu spune ca persoanele care mananca dimineata au mai multe sanse sa slabeasca!

 

Persoanele care mananca micul dejun ard mai multe calorii si au un nivel mai bun al nivelului de zahar din sange decat cele care nu mananca nimic dimineata.
Oamenii de stiinta au examinat efectul unui mic dejun zilnic, comparativ cu niciun mic dejun. In studiul organizat de Universitatea Bath, persoane cu varste cuprinse intre 21 si 60 de ani au fost impartite in grupuri de post si grupuri de mic dejun, pentru o perioada de sase saptamani.
Grupul de post nu a consumat deloc calorii pana la ora 12 zilnic, in timp ce grupul cu mic dejun a consumat 700 de calorii pana la ora 11:00, dintre care 350 de calorii in primele doua ore de la trezire.
Cei care au mancat micul dejun nu si-au modificat deloc cantitatile din celelalte mese ale zilei, au fost mai activi si au avut un nivel excelent al zaharului din sange, comparativ cu cei care au tinut post.
"Principala descoperire a acestui studiu este ca persoanele care mananca micul dejun ard mai multe calorii", spune Dr. James Betts, principalul investigator in studiu.

Persoanele care mananca micul dejun ard mai multe calorii si au un nivel mai bun al nivelului de zahar din sange decat cele care nu mananca nimic dimineata.

Oamenii de stiinta au examinat efectul unui mic dejun zilnic, comparativ cu niciun mic dejun.

In studiul organizat de Universitatea Bath, persoane cu varste cuprinse intre 21 si 60 de ani au fost impartite in grupuri de post si grupuri de mic dejun, pentru o perioada de sase saptamani.

Grupul de post nu a consumat deloc calorii pana la ora 12 zilnic, in timp ce grupul cu mic dejun a consumat 700 de calorii pana la ora 11:00, dintre care 350 de calorii in primele doua ore de la trezire. 


Cei care au mancat micul dejun nu si-au modificat deloc cantitatile din celelalte mese ale zilei, au fost mai activi si au avut un nivel excelent al zaharului din sange, comparativ cu cei care au tinut post.

"Principala descoperire a acestui studiu este ca persoanele care mananca micul dejun ard mai multe calorii", spune Dr. James Betts, principalul investigator in studiu.

 



Citește și:

Tapioca: ce este și cum poate fi utilizată în bucătărie

VIDEO Răzvan de la Pitești, mărturisiri cutremurătoare despre momentul în care era să își piardă soția: „A avut probleme.”

Meghan Markle ar fi cheltuit toată averea Prințului Harry. Cum încearcă ducele să-l convingă pe Regele Charles să le deschidă din nou ușa Familiei Regale

El este militarul în vârstă de 26 de ani găsit mort în pădurea Babadag. Fusese dat dispărut

Iosif NU A MAI ȚINUT SECRETUL și face DEZVĂLUIREA MOMENTULUI! Ce se întâmplă cu el și Lucia și CUM VOR REACȚIONA persoanele care i-au susținut în emisiunea Casa Iubirii: "Vreau să știți lucrul ăsta, noi..."

Canicula va pune din nou stăpânire pe România: se vor înregistra temperaturi de până la 39 de grade Celsius! Iată cum va fi vremea la începutul lunii august și cât va dura valul de căldură

Horoscop săptămânal 27 iulie – 2 august 2026: Zodia care se gândește doar la propriul viitor. Aceasta își va cumpăra casa mult visată

Probleme cu stomacul? Digestia dificilă...


Video
Clipul zilei pe kfetele.ro