Metode simple prin care poti sa scoti 500 de calorii din alimentatie! Uite ce trebuie sa faci


450 de grame de grasime sunt echivalentul a 3500 de calorii iar pentru a scapa de aceasta cantitate de grasime intr-o saptamana, trebuie sa mananci cu 500 de calorii mai putin in fiecare zi. Uite ce trebuie sa faci pentru a reusi acest lucru.

 

Inlocuiestie covrigii si chiflele de dimineata cu un bol de cereale bogate in fibre combinate cu 60 g de zmeura. Fibrele instaleaza senzatia de satietate iar tu nu vei mai fi tentata sa mananci nimic in plus.
Nu manca tot din farfurie. Lasa cam 25% din mancare in farfurie si vei salva calorii. Daca mananci in jur de 2000 de calorii in fiecare zi, sfertul neconsmuat din acestea ajunge undeva la 500 de calorii. De asemenea invata sa folosesti farfurii mici si nu mari.
O plimbare de 15 minute arde 100 de calorii. Plimba-te mai mult sau fa miscare pentru a arde cat mai multe calorii. Un alt truc este sa stai cat mai mult in picioare. Studiile arata ca astfel arzi 120 de calorii intr-o ora, comparativ cu 60 de calorii atunci cand stai asezata.
Mesteca mancarea. Un studiu publicat in Jurnalul American de Nutritie, arata ca persoane care mesteca mancarea de 40 de ori in loc de media de 15 ori, consuma cu 12% mai putine calorii. Mestecand mancarea mai mult, creierul tau va transmite corpului mai repede senzatia de satietate.
Renunta la cocktailuri. Margarita sau Cosmopolitan sunt bauturi delicioase si indragite de femei insa acestea au foarte multe calorii. Opteaza atunci cand iesi in ors pentru bauturi seci fara siropuri.
Sursa www.prevention.com

Inlocuiestie covrigii si chiflele de dimineata cu un bol de cereale bogate in fibre combinate cu 60 g de zmeura. Fibrele instaleaza senzatia de satietate iar tu nu vei mai fi tentata sa mananci nimic in plus.

Nu manca tot din farfurie. Lasa cam 25% din mancare in farfurie si vei salva calorii. Daca mananci in jur de 2000 de calorii in fiecare zi, sfertul neconsumat din acestea ajunge undeva la 500 de calorii. De asemenea invata sa folosesti farfurii mici si nu mari.

O plimbare de 15 minute arde 100 de calorii. Plimba-te mai mult sau fa miscare pentru a arde cat mai multe calorii. Un alt truc este sa stai cat mai mult in picioare. Studiile arata ca astfel arzi 120 de calorii intr-o ora, comparativ cu 60 de calorii atunci cand stai asezata.

Mesteca mancarea. Un studiu publicat in Jurnalul American de Nutritie, arata ca persoane care mesteca mancarea de 40 de ori in loc de media de 15 ori, consuma cu 12% mai putine calorii. Mestecand mancarea mai mult, creierul tau va transmite corpului mai repede senzatia de satietate.

Renunta la cocktailuri. Margarita sau Cosmopolitan sunt bauturi delicioase si indragite de femei insa acestea au foarte multe calorii. Opteaza atunci cand iesi in ors pentru bauturi seci fara siropuri.


Sursa www.prevention.com

 


Clipul zilei pe KFETELE.RO:
DISTRIBUIE
acest articol


Fashion

Iubita lui Gabriel Oprea Jr a ieşit aproape dezbrăcată  pe stradă! I s-a văzut lenjeria intimă prin hainele transparente! FOTO

Citește mai departe

Te-ar putea interesa si...


Parteneri

Pentru tine

Din Lifestyle

Parteneri