Mancarea saracilor iti prelungeste viata si iti protejeaza ficatul!

Mancarea saracilor iti prelungeste viata si iti protejeaza ficatul!
Mancarea saracilor iti prelungeste viata si iti protejeaza ficatul!

Specialistii o considera "prietenul intestinului subtire", si de buna dreptate. Mai mult, este un veritabil elixir al tineretii.

 

Mamaliga si fierturile din porumb sunt consumate inca de pe vremea lui Columb.
Specialistii germani in biologie celulara vegetala de la Universitatea din Koln au descoperit recent prezenta unor substante derivate ale acizilor arihidici si palmitici in boabele de porumb.
Efectul detoxifiant al substantelor din porumb usureaza efortul ficatului de neutralizare a substantelor toxice, reducand considerabil riscul la insuficiente si ciroze hepatice.
Gastrita si ulcerul sunt ameliorate de consumul de mamaliga calda in loc de paine, malaiul avand efect de reducere a aciditatii si de calmare.
Cercetatorii endocrinologi considera ca un consum zilnic de mamaliga scade cu 60% riscul de boli psihice generate de disfunctii tiroidiene. De asemenea, regleaza concentratia de glucoza in sange, fiind de folos diabeticilor, si reduce cantitatea de colesterol din sange, scazand astfel riscul de ateroscleroza si, implicit, de infarct.
Sursa

Mamaliga si fierturile din porumb sunt consumate inca de pe vremea lui Columb. 

Specialistii germani in biologie celulara vegetala de la Universitatea din Koln au descoperit recent prezenta unor substante derivate ale acizilor arihidici si palmitici in boabele de porumb.

Efectul detoxifiant al substantelor din porumb usureaza efortul ficatului de neutralizare a substantelor toxice, reducand considerabil riscul la insuficiente si ciroze hepatice.

Gastrita si ulcerul sunt ameliorate de consumul de mamaliga calda in loc de paine, malaiul avand efect de reducere a aciditatii si de calmare.

Cercetatorii endocrinologi considera ca un consum zilnic de mamaliga scade cu 60% riscul de boli psihice generate de disfunctii tiroidiene. De asemenea, regleaza concentratia de glucoza in sange, fiind de folos diabeticilor, si reduce cantitatea de colesterol din sange, scazand astfel riscul de ateroscleroza si, implicit, de infarct.


Sursa

 



Citește și:

Tapioca: ce este și cum poate fi utilizată în bucătărie

Iubita lui Bogdan de la Ploiești, apariție neașteptată în mediul online! Cum a fost răsfățată Vanessa Gabriela

Apariția care a emoționat Marea Britanie! Kate Middleton și Regele Charles, reuniți pentru o cauză care le-a schimbat viața.

Valentin Sanfira, mesaj dur despre oamenii care l-au dezamăgit: „Nu mai am încredere nici în cei care merită”

Primarul din Piatra-Neamț, despre polițistul ucis de propriul fiu. CE A SCOS LA IVEALĂ după înmormântare? Toți cei care AU AFLAT sunt devastați: "Dincolo de uniformă și de atribuțiile de serviciu pe care le-a îndeplinit cu demnitate, Ciprian lasă..."

Drama neștiută a îndrăgitului actor Doğukan Güngör, care joacă rolul Fatih în serialul "O dragoste", difuzat de luni până vineri, la Kanal D2

Horoscop marți, 9 iunie 2026: Semnul zodiacal care se lovește de refuzul celor apropiați când le cere ajutorul într-o problemă personală

De ce slăbitul devine tot mai dificil după 35 de ani


Video
Clipul zilei pe kfetele.ro