Mananci sanatos si faci sport, dar nu slabesti, ba chiar te ingrasi! Uite motivul!


Ce se intampla totusi cand mergi la sala de ceva vreme, mananci mai atent si mai putin ca inainte si totusi te ingrasi, in loc sa slabesti?

 

Cresterea in greutate poate avea si alte cauze: nu mancam ceea ce trebuie, nu lucram corect, nu dormim suficient si suntem in permanenta stresati. Daca mergem la sala si mancam "dupa ureche", nu avem un plan dat de catre un specialist, se poate intampla sa crestem atat in masa musculara, cat si procentul de grasime, ceea ce va duce la o silueta nu foarte armonioasa.
O alta posibila situatie e sa crestem doar in procentul de grasime si sa pierdem din masa musculara; aici vina o poarta alimentatia gresita, infometarea, executarea gresita a exercitiilor.
Pentru a nu gresi si pentru a va atinge obiectivul chiar din prima luna, cereti macar pentru o ora ajutorul unui antrenor personal, care sa va arate cum se executa corect exercitiile, cum se folosesc aparatele de fitness, astfel incat sa evitati o accidentare sau una dintre situatiile mentionate mai sus.
In plus, nu sariti peste evaluarea corporala, pentru a avea la ce sa va raportati dupa 30 de zile, sa vedeti daca schimbarile sunt in bine sau nu.
Nu mergeti mai des de 3-4 ori pe saptamana la sala, pentru inceput, si neaparat cu pauza intre zilele de antrenament. Cresteti treptat in intensitate antrenamentele, mancati mai sanatos; n-o faceti insa "dupa ureche" si nici nu tineti cure restrictive. Mergeti la un specialist, dormiti bine si faceti-va ordine si in minte, pentru a va atinge obiectivul.
Daca se intampla sa cresteti in greutate mergand la sala si mancand corect, nu renuntati, nu abandonati totul; corpul reactioneaza diferit la schimbari. Daca sunteti perseverenti, rezultatele nu vor intarzia sa apara. Mergeti macar 3 luni la sala, pentru rezultate vizibile, si nu suprasolicitati; mai bine lucrati mai putin si consecvent, decat sa aveti un start intens si atat.
Sursa

Cresterea in greutate poate avea si alte cauze: nu mancam ceea ce trebuie, nu lucram corect, nu dormim suficient si suntem in permanenta stresati. Daca mergem la sala si mancam "dupa ureche", nu avem un plan dat de catre un specialist, se poate intampla sa crestem atat in masa musculara, cat si procentul de grasime, ceea ce va duce la o silueta nu foarte armonioasa.

O alta posibila situatie e sa crestem doar in procentul de grasime si sa pierdem din masa musculara; aici vina o poarta alimentatia gresita, infometarea, executarea gresita a exercitiilor.

Ce branzeturi este recomandat sa consumi cand tii o dieta? Iata!

Pentru a nu gresi si pentru a va atinge obiectivul chiar din prima luna, cereti macar pentru o ora ajutorul unui antrenor personal, care sa va arate cum se executa corect exercitiile, cum se folosesc aparatele de fitness, astfel incat sa evitati o accidentare sau una dintre situatiile mentionate mai sus.

In plus, nu sariti peste evaluarea corporala, pentru a avea la ce sa va raportati dupa 30 de zile, sa vedeti daca schimbarile sunt in bine sau nu.

Cum folosesti apa cu chimion pentru a slabi!

Nu mergeti mai des de 3-4 ori pe saptamana la sala, pentru inceput, si neaparat cu pauza intre zilele de antrenament. Cresteti treptat in intensitate antrenamentele, mancati mai sanatos; n-o faceti insa "dupa ureche" si nici nu tineti cure restrictive. Mergeti la un specialist, dormiti bine si faceti-va ordine si in minte, pentru a va atinge obiectivul.

Daca se intampla sa cresteti in greutate mergand la sala si mancand corect, nu renuntati, nu abandonati totul; corpul reactioneaza diferit la schimbari. Daca sunteti perseverenti, rezultatele nu vor intarzia sa apara. Mergeti macar 3 luni la sala, pentru rezultate vizibile, si nu suprasolicitati; mai bine lucrati mai putin si consecvent, decat sa aveti un start intens si atat.

Sursa

 


Clipul zilei pe KFETELE.RO:
DISTRIBUIE
acest articol


Vedete

Andreea Marin a povestit cum a învins depresia! "Am vrut să-mi iau viaţa" Declaraţii cutremurătoare!

Citește mai departe

Te-ar putea interesa si...


Parteneri

Pentru tine

Din Lifestyle

Parteneri