Mananci noaptea? Sansele sa faci cancer la san cresc

Mananci noaptea? Sansele sa faci cancer la san cresc
Mananci noaptea? Sansele sa faci cancer la san cresc

Daca obisnuiesti sa mananci noapea, inainte de a te baga la somn, sansele sa faci cancer la san sunt in crestere.

Un studiu publicat in revista Cancer Epidemiology, Biomarkers& Prevention arata ca pentru a reduce acest risc, este indicat sa mananci la ore fixe, iar cina sa o iei cat mai devreme posibil.

Cercetatorii americani au descoperit ca daca perioada dintre ultima masa avuta seara si micul dejun este mai mare, riscurile de imbolnavire sunt mai mici. Astfel, femeile care nu mananca noaptea au un nivel mai scazut al glucozei, iar un alt studiu a aratat ca persoanele cu un nivel ridicat al zaharului din sânge au sanse mai mari de a face cancer la san, chiar daca acestea

au diabet, conform dailymail.co.uk.

"Este o schimbare simpla de dieta pe care toate femeile o pot intelege si adopta", a spus medicul coordonator.

Dr. Ruth Patterson, din cadrul aceleiasi Universitatii de Medicina din San Diego a precizat ca, de obicei, sfaturile legat de dieta, pentru a preveni cancerul, au in vedere consumul de carne rosie, alcool si cereale procesate. "Noile cercetari sugereaza ca detin un rol in prevenirea cancerului insa este important si cum si cand mananci", a afirmat doctorul.



Citește și:

Tapioca: ce este și cum poate fi utilizată în bucătărie

Loredana Chivu și Sorin Nicolescu s-ar fi despărțit! Cei doi se pregăteau de nuntă. „Chiar sunt ok așa cum sunt.”

5 soluții pentru a-ți recăpăta energia pe caniculă. Ce funcționează când căldura te epuizează

„Am intrat în metastază” Alina Pușcău, anunț cutremurător înainte să intre în operație! Vedeta a transmis un mesaj emoționant fanilor

VIDEO "Nu mă crezi că fac treaba asta?" DE NECREZUT LA CE AU ASISTAT internauții în cel mai recent LIVE! Ce s-a întâmplat între Lucia și Iosif: "Nu vreau! Ascultă-mă că te..."

VIDEO Un gest aparent romantic a stârnit indignare și a declanșat o anchetă penală pe Transfăgărășan

Anunțul DUREROS făcut de mama Rebecăi, fetița moartă în tragedia din Bacău... Vezi mai mult

Probleme cu stomacul? Digestia dificilă...


Video
Clipul zilei pe kfetele.ro