Mainile si picioarele reci pot indica o deficienta uriasa in organism! Vezi despre ce este vorba!


Magneziul este al patrulea mineral abundent din organism si este esential pentru o sanatate buna.

 

Aproximativ 50% din magneziul total al corpului se gaseste in oase. Cealalta jumatate se gaseste in principal in interiorul celulelor din tesuturi si organe. Doar 1% din magneziu se gaseste in sange, dar organismul functioneaza foarte greu pentru a mentine nivelurile sanguine de magneziu constante.
Vegetalele verzi precum spanacul sunt surse bune de magneziu, deoarece centrul moleculei clorofilei (care da legumelor culoarea verde) contine magneziu. Unele leguminoase (fasole si mazare), nuci si seminte, si cerealele integrale, nerafinate, de asemenea, sunt surse bune de magneziu.
Cand transpirati, o cantitate semnificativa de magneziu este pierduta. Magneziul este cea mai putin recunoscuta tulburare de electroliti. Conform doctorului american Mildred Seelig, una dintre autoritatile in domeniu,  80% -90% din populatie este deficienta in magneziu.
Deficitul de magneziu poate fi indus de medicamente menite sa ajute probleme cu inima. Unele tipuri de diuretice , determina organismul sa elimine atat magneziul dar si potasiul. Si deficitul de magneziu este de multe ori la partea de jos a ceea ce se numeste deficit de potasiu refractar. Cantitatea de magneziu din organism determina cantitatea unei anumite enzime care determina la randul ei cantitatea de potasiu din organism “, explica ea. Deci, daca sunteti deficienti in magneziu, sunteti foarte probabil deficienti si in potasiu si nici o cantitate de potasiu nu va corecta aceasta situatie daca, corpul vostru nu primeste de asemenea, suficient magneziu.
Sursa: Viataverdeviu.ro

Aproximativ 50% din magneziul total al corpului se gaseste in oase. Cealalta jumatate se gaseste in principal in interiorul celulelor din tesuturi si organe. Doar 1% din magneziu se gaseste in sange, dar organismul functioneaza foarte greu pentru a mentine nivelurile sanguine de magneziu constante.

Vegetalele verzi precum spanacul sunt surse bune de magneziu, deoarece centrul moleculei clorofilei (care da legumelor culoarea verde) contine magneziu. Unele leguminoase (fasole si mazare), nuci si seminte, si cerealele integrale, nerafinate, de asemenea, sunt surse bune de magneziu. 

Cand transpirati, o cantitate semnificativa de magneziu este pierduta. Magneziul este cea mai putin recunoscuta tulburare de electroliti. Conform doctorului american Mildred Seelig, una dintre autoritatile in domeniu,  80% -90% din populatie este deficienta in magneziu.

Deficitul de magneziu poate fi indus de medicamente menite sa ajute probleme cu inima. Unele tipuri de diuretice , determina organismul sa elimine atat magneziul dar si potasiul. Si deficitul de magneziu este de multe ori la partea de jos a ceea ce se numeste deficit de potasiu refractar. Cantitatea de magneziu din organism determina cantitatea unei anumite enzime care determina la randul ei cantitatea de potasiu din organism “, explica ea. Deci, daca sunteti deficienti in magneziu, sunteti foarte probabil deficienti si in potasiu si nici o cantitate de potasiu nu va corecta aceasta situatie daca, corpul vostru nu primeste de asemenea, suficient magneziu.

Sursa: Viataverdeviu.ro

 


Clipul zilei pe KANALD.RO:

DISTRIBUIE
acest articol


Vedete

Ella, prima reacție după ce Jador a vorbit despre iubirea sa imposibilă: „Există înfrângeri...”

Citește mai departe

Te-ar putea interesa si...


Parteneri

Pentru tine

Din Lifestyle

Parteneri