L-ai preparat gresit pana acum! Cum se face un smoothie care te ajuta la slabit


Smoothie-urile sau bauturile cremoase pe care le poti folosi la micul dejun, ca gustare intre mesele principale, sunt hranitoare si asigura o multime de nutrienti, insa, daca nu sunt preparate cum trebuie, pot sa fie hipercalorice.

De aceea, trebuie sa stii la ce sa fii atenta atunci cand iti prepari un smoothie pentru a nu-l transforma intr-o bomba calorica. Iata cinci reguli de baza:

1. Fructele nu trebuie folosite in cantitati exagerate

Fructele sunt sanatoase si esentiale pentru un smoothie delicios. insa, daca vrei sa slabesti, nu trebuie sa exagerezi cu ele, deoarece au zahar natural si aduc destul de multe calorii atunci cand le consumi in cantitati mari. Avand fructoza si glucoza, fructele asigura energie, insa orice cantitate mare de zahar se transforma in grasime. Astfel ca sfatul nutritionistilor este acela de a adauga o ceasca cu fructe si astfel nu vei depasi 250 de calorii pentru un smoothie.

2. Fibrele trebuie sa se regaseasca din plin in smoothie


Acestea sunt cele mai importante, deoarece asigura satietate si te impiedica sa rontai in permanenta ceva intre mese. Pentru a te asigura ca smoothie-ul tau are multe fibre, opteaza pentru fructele pe care sa nu le cureti (capsuni, afine, mere, pere) si pune orice cantitate vrei de frunze de spanac, kale sau alte verdeturi pe care le preferi.

Sursa: secretele.com


Clipul zilei pe KANALD.RO:

DISTRIBUIE
acest articol

Divertisment

BEST OF // Fanii “Bravo, ai stil! Celebrities” vor putea revedea cele mai intense si reprezentative momente ale show-ului preferat, din 22 iulie, la Kanal D!

Citește mai departe

Te-ar putea interesa si...

Parteneri
Pentru tine
Din Lifestyle
Parteneri