Invata sa fii vegetariana part-time! Iata tot ce trebuie sa stii!


Invata sa fii vegetariana part-time! Iata tot ce trebuie sa stii!

Nu este usor sa renunti la carne, mai ales cand stii ca exista atatea metode delicioase de o pregati.

 

Daca vrei totusi sa elimini usor carnea din alimentatia ta, poti aplica trucuri simple care te vor face sa mananci mai multe legume. In acest fel vei reusi sa iti imbunatatesti si sanatatea.
"Daca alegi mese vegetariane in timpul saptamanii poti scoate din dieta ta zilnica mai multe grasimi saturate care se afla in proteinele de origine animala", spune Tanya Zuckerbrot, medic nutritionist.
Legumele sunt o sursa excelenta de nutrienti, antioxidanti si fibre care sustin un sistem digestiv sanatos, in timp ce scad colestrolul si controleaza nivelul de zahar din sange. In plus, fibrele te protejeaza de bolile cardiovasculare, diabet si cancer de colon sau de san.
Iata cum poti deveni vegetariana part-time:
1. Pastreaza mereu kale in bucatarie- Adaug-o in orice fel de mancare, fa-o suc sau salata.
Poti prepara si chipsuri din ea.
2. Fa-ti proviziin de conserve de fasole- Sunt pline de proteine si fier si pot inlocu cu succes orice fel de mancare.
3. Cumpara alimente semi-preparate vegetariene! Le gasesti la orice supermarket.
4. Mananca nuci- au proteinele de care au nevoie pe parcursul unei zile.
Poti sa mananci ca atare sau in salate, ca garnituri sau cu cereale.
5. Asigura-te ca ai mereu hummus sau unt de migdale la indemana.
sursa: Shape.com

Daca vrei totusi sa elimini usor carnea din alimentatia ta, poti aplica trucuri simple care te vor face sa mananci mai multe legume. In acest fel vei reusi sa iti imbunatatesti si sanatatea. 



" Daca alegi mese vegetariane in timpul saptamanii poti scoate din dieta ta zilnica mai multe grasimi saturate care se afla in proteinele de origine animala", spune Tanya Zuckerbrot, medic nutritionist.

Legumele sunt o sursa excelenta de nutrienti, antioxidanti si fibre care sustin un sistem digestiv sanatos, in timp ce scad colestrolul si controleaza nivelul de zahar din sange. In plus, fibrele te protejeaza de bolile cardiovasculare, diabet si cancer de colon sau de san. 

Iata cum poti deveni vegetariana part-time:

1. Pastreaza mereu kale in bucatarie- Adaug-o in orice fel de mancare, fa-o suc sau salata. Poti prepara si chipsuri din ea.

2. Fa-ti provizii de conserve de fasole- Sunt pline de proteine si fier si pot inlocu cu succes orice fel de mancare.

3. Cumpara alimente semi-preparate vegetariene! Le gasesti la orice supermarket.

4. Mananca nuci- au proteinele de care au nevoie pe parcursul unei zile. Poti sa mananci ca atare sau in salate, ca garnituri sau cu cereale.

5. Asigura-te ca ai mereu hummus sau unt de migdale la indemana.


sursa: Shape.com

 


Abonează-te pe

Citește și:

CITEȘTE: Rețetă de bombe cu vișine. Nu necesită coacere

Dezvăluiri BOMBĂ! Cine este de fapt iubitul lui Denise Rifai

CITEȘTE: 4 feluri de mâncăruri sănătoase pe care să le faci din soia. Sunt nelipsite în timpul postului

NOUTATE: Cine este ELWIRA PETRE, soția lui Mihai Petre

NOUTATE: Cine este MIHAI PETRE. Biografie: Data naşterii, căsătorie, carieră, copii

Clipul zilei pe KFETELE.RO:

DISTRIBUIE
acest articol

Lifestyle

CITEȘTE: Ce înseamnă când te mănâncă limba

Citește mai departe

Te-ar putea interesa si...

Parteneri
Pentru tine
Din Lifestyle
Parteneri