Invata sa combati inflamatiile si sa stimulezi metabolismul!


Iata cateva sfaturi utile pentru combaterea inflamatiei si stimularea metabolismului.

 

1. Bea mula apa - De indata ce te trezesti, bea un pahar de apa. Apoi bea doua pahare de apa inainte de fiecare masa principala. Studiile arata ca doua pahare de apa rece inainte de masa pot stimula metabolismul bazal suficient cat sa pierzi in greutate 2.5 kg anual fara sa faci nimic altceva.
2. Nu sari niciodata peste micul dejun - Ia-ti micul dejun imediat ce te trezesti – in decurs de 30 de minute.
3. Mananca regulat - Ideal ar fi sa ai trei mese principale si doua gustari intre ele.
4. Condimenteaza mancarea - Capsaicina, prezenta in ardeii iuti chili, habanero si jalapeño, ofera metabolismului un impuls de moment. La fel si ghimbirul, piperul negru si mustarul iute.
5. Fa miscare - Nu sta pe loc perioade lungi de timp. Chiar si cand lucrezi la birou, fa miscare cat poti de mult. Misca bratele si picioarele stand pe scaun. Ridica-te la fiecare 30 de minute. Fa 10 genuflexiuni, daca spatiul iti permite, dureaza cam 10 secunde, sau ridica fiecare picior de 10 ori.
6. Gestioneaza-ti stresul - Stresul ridica nivelul de cortizol, care, la randul sau, incetineste metabolismul, contribuind la acumularea de grasime.
7. Stai la soare - n termeni simpli, vitamina D3 ajuta muschii sa functioneze si mentine nivelul insulinei in limite normale. Unele studii arata ca persoanele supraponderale au si deficienta de vitamina D. Studiile pe animale au aratat ca vitamina D3 duce la cresterea masei musculare slabe.
Sursa: Viataverdeviu.ro

1. Bea mula apa - De indata ce te trezesti, bea un pahar de apa. Apoi bea doua pahare de apa inainte de fiecare masa principala. Studiile arata ca doua pahare de apa rece inainte de masa pot stimula metabolismul bazal suficient cat sa pierzi in greutate 2.5 kg anual fara sa faci nimic altceva.

2. Nu sari niciodata peste micul dejun - Ia-ti micul dejun imediat ce te trezesti – in decurs de 30 de minute. 

3. Mananca regulat - Ideal ar fi sa ai trei mese principale si doua gustari intre ele.

4. Condimenteaza mancarea
- Capsaicina, prezenta in ardeii iuti chili, habanero si jalapeño, ofera metabolismului un impuls de moment. La fel si ghimbirul, piperul negru si mustarul iute. 

5. Fa miscare - Nu sta pe loc perioade lungi de timp. Chiar si cand lucrezi la birou, fa miscare cat poti de mult. Misca bratele si picioarele stand pe scaun. Ridica-te la fiecare 30 de minute. Fa 10 genuflexiuni, daca spatiul iti permite, dureaza cam 10 secunde, sau ridica fiecare picior de 10 ori.

6. Gestioneaza-ti stresul - Stresul ridica nivelul de cortizol, care, la randul sau, incetineste metabolismul, contribuind la acumularea de grasime.

7. Stai la soare - In termeni simpli, vitamina D3 ajuta muschii sa functioneze si mentine nivelul insulinei in limite normale. Unele studii arata ca persoanele supraponderale au si deficienta de vitamina D. Studiile pe animale au aratat ca vitamina D3 duce la cresterea masei musculare slabe.

Sursa: Viataverdeviu.ro

 


Citește și:

Denise Rifai, impresionata de intrevederea cu Gica Popescu, din cadrul emisiunii de la Kanal D, „40 de intrebari cu Denise Rifai”; interviul cu legendarul sportiv, in aceasta...

Pasiunea ascunsa a frumoasei Bahar Sahin, personajul Ceren, din indragitul serial “Nemilosul Istanbul”

Ceaiuri care te întăresc și te ajută să dormi mai bine!

Andreea Mantea și noul iubit, primele imagini! Postarea care i-a emoționat pe fanii vedetei

Edward Sanda a cerut-o în căsătorie pe Cleopatra Stratan. Cei doi vor deveni părinți?

Clipul zilei pe KFETELE.RO

DISTRIBUIE
acest articol

Informatiile zilei

Declarația pe proprie răspundere se întoarce printre noi! În ce situații vom fi nevoiți să o completăm?

Citește mai departe

Te-ar putea interesa si...

Parteneri
Pentru tine
Din Lifestyle
Parteneri