Ingrediente supersanatoase pe care trebuie sa le adaugi la micul dejun!


Ingrediente supersanatoase pe care trebuie sa le adaugi la micul dejun!

Daca vrei sa faci ca masa de dimineata sa fie geniala, adauga aceste ingrediente.

 

1. Seminte de chia- Sunt o sursa buna de acizi grasi omega-3, fibre, calciu si proteine.
2. Seminte de in- Sunt bogate in acizi grasi omega-3 si mentin ridicat nivelul de energie din corp, nivelul de zahar din sange si frumusetea pielii, parului si unghiilor.
3. Afine- O cana iti ofera 4 grame de fibre si 84 de calorii.
Sunt bogate in antioxidanti.
4. Unt de alune- Untul de arahide si untul de migdale sunt surse excelente de grasimi sanatoase si de proteine si te ajuta la sentimentul de satietate.
5. Iaurt grecesc fara grasimi- O portie contine 100 calorii, 18 grame de proteine si 20% din cantitatea zilnica de calciu recomandata.
6.
Fructe de padure congelate- Au aceleasi proprietati nutritionale ca cele proaspete.
7. Scortisoara- Mentine nivelul de zahar din sange in limite normale, ajutand corpul sa metabolizeze glucoza mai repede.
8. Spirulina- Este o sursa naturala de proteine din plante, fier, calciu, vitaminele A si C si antioxidanti.
9. Fructe proaspete- Este cea mai buna metoda de a introduce vitamia C si fibre in prima masa a zilei.
10. Cereale integrale- Adauga multa vitamina B si fibre dietei tale.
11. Nuci- Sunt o sursa buna de proteine care ajuta la stabilizarea nivelului de zahar din sange, prevenind oboseala, durerile de cap si iritabilitatea.
12. Lapte si branza- Alege lapte slab si branza fara grasimi. Contin calciu si nu au colesterol sau grasimi saturate.
13. Legume- Iti ofera vitaminele si fibrele de care ai nevoie.
Sursa: Shape.com

1. Seminte de chia- Sunt o sursa buna de acizi grasi omega-3, fibre, calciu si proteine.

2. Seminte de in- Sunt bogate in acizi grasi omega-3 si mentin ridicat nivelul de energie din corp, nivelul de zahar din sange si frumusetea pielii, parului si unghiilor.

3. Afine- O cana iti ofera 4 grame de fibre si 84 de calorii. Sunt bogate in antioxidanti.

4. Unt de alune- Untul de arahide si untul de migdale sunt surse excelente de grasimi sanatoase si de proteine si te ajuta la sentimentul de satietate.

5. Iaurt grecesc fara grasimi- O portie contine 100 calorii, 18 grame de proteine si 20% din cantitatea zilnica de calciu recomandata.

6. Fructe de padure congelat e- Au aceleasi proprietati nutritionale ca cele proaspete. 

7. Scortisoara- Mentine nivelul de zahar din sange in limite normale, ajutand corpul sa metabolizeze glucoza mai repede. 

8. Spirulina- Este o sursa naturala de proteine din plante, fier, calciu, vitaminele A si C si antioxidanti.

9. Fructe proaspete- Este cea mai buna metoda de a introduce vitamia C si fibre in prima masa a zilei.

10. Cereale integrale- Adauga multa vitamina B si fibre dietei tale. 

11. Nuci- Sunt o sursa buna de proteine care ajuta la stabilizarea nivelului de zahar din sange, prevenind oboseala, durerile de cap si iritabilitatea.

12. Lapte si branza- Alege lapte slab si branza fara grasimi. Contin calciu si nu au colesterol sau grasimi saturate.

13. Legume
- Iti ofera vitaminele si fibrele de care ai nevoie.

Sursa: Shape.com

 


Abonează-te pe

Citește și:

NOUTATE: Cine este solistul de la CARLA'S DREAMS. Biografie: nume real, data naşterii, căsătorie, copil, divorț, cine este iubita lui

Nimeni nu bănuia ASTA! Ce secret teribil s-a aflat despre Mihaela Bilic

CITEȘTE: Cine este SENSY. Biografia concurentei de la Bravo ai stil! Celebrities

DESCOPERĂ: Cine este ANDA ADAM, noua concurenta de la Bravo ai Stil! Celebrities

CITEȘTE: Cine este IOANA FILIMON. Biografia concurentei de la Bravo ai stil! Celebrities

Clipul zilei pe KFETELE.RO:

DISTRIBUIE
acest articol

Vedete

Victor Slav și Anda Adam, revedere după aproape 10 ani de la despărțire! Care a fost reacția celor doi

Citește mai departe

Te-ar putea interesa si...

Parteneri
Pentru tine
Din Lifestyle
Parteneri