Ii dai copilului sa bea lapte inainte de culcare? Afla ce efect negativ ar putea avea acest obicei!

Ii dai copilului sa bea lapte inainte de culcare? Afla ce efect negativ ar putea avea acest obicei!
Ii dai copilului sa bea lapte inainte de culcare? Afla ce efect negativ ar putea avea acest obicei!

Bebelusii care beau lapte inainte de culcare, desi au trecut pe hrana solida, prezinta un risc crescut de a deveni obezi inainte de a implini 5 ani, arata un studiu american publicat in jurnalul Pediatrics.

 

Specialistii susţin ca acest obicei- de a bea lapte inainte de culcare- creste cu 30% predispoziţia la obezitate, in jurul varstei de 5 ani si jumatate, informeaza Daily Mail. Oamenii de stiinţa precizeaza ca parinţii care nu-si dezvaţa copiii de acest obicei, dupa ce i-au trecut pe hrana solida, ii supraalimenteaza.
Cercetatorii spun ca o sticla de aproximativ 200 de mililitri de lapte nedregresat are 150 de calorii, care ii furnizeaza copilului cu varsta cuprinsa intre un an si doi ani 12% din energia de care are nevoie intreaga zi.
Pentru a ajunge la aceasta concluzie, specialistii au monitorizat 7.000 de copii pe o perioada de sapte ani. Experţii au urmarit cum influenţeaza dieta dezvoltarea copiilor. Astfel, s-a constatat ca 23% dintre copiii care la varsta de doi ani inca beau lapte inainte de culcare au devenit obezi pana la varsta de cinci ani si jumatate.
Sursa: Mediafax

Specialistii susţin ca acest obicei- de a bea lapte inainte de culcare- creste cu 30% predispoziţia la obezitate, in jurul varstei de 5 ani si jumatate, informeaza

Daily Mail. Oamenii de stiinţa precizeaza ca parinţii care nu-si dezvaţa copiii de acest obicei, dupa ce i-au trecut pe hrana solida, ii supraalimenteaza.

Cercetatorii spun ca o sticla de aproximativ 200 de mililitri de lapte nedregresat are 150 de calorii, care ii furnizeaza copilului cu varsta cuprinsa intre un an si doi ani 12% din energia de care are nevoie intreaga zi.

Pentru a ajunge la aceasta concluzie, specialistii au monitorizat 7.000
de copii pe o perioada de sapte ani. Experţii au urmarit cum influenţeaza dieta dezvoltarea copiilor. Astfel, s-a constatat ca 23% dintre copiii care la varsta de doi ani inca beau lapte inainte de culcare au devenit obezi pana la varsta de cinci ani si jumatate.

Sursa: Mediafax

 



Citește și:

Tapioca: ce este și cum poate fi utilizată în bucătărie

Horoscop 30 iulie 2026: O zodie poate primi o veste uriașă astăzi

Meghan Markle ar fi cheltuit toată averea Prințului Harry. Cum încearcă ducele să-l convingă pe Regele Charles să le deschidă din nou ușa Familiei Regale

El este militarul în vârstă de 26 de ani găsit mort în pădurea Babadag. Fusese dat dispărut

Ce a pățit Emilian Crețu, de fapt. De ce a ajuns DE URGENȚĂ la spital și care e starea lui de sănătate în prezent: "S-a întors și s-a..."

Canicula va pune din nou stăpânire pe România: se vor înregistra temperaturi de până la 39 de grade Celsius! Iată cum va fi vremea la începutul lunii august și cât va dura valul de căldură

Horoscop pentru ziua de joi, 30 iulie 2026: O zodie vrea să își renegocieze salariul și are șanse mari să primească bani în plus

Probleme cu stomacul? Digestia dificilă...


Video
Clipul zilei pe kfetele.ro