Iata dieta care incetineste procesul de imbatranire. Trebuie sa o incerci !


Iata dieta care incetineste procesul de imbatranire. Trebuie sa o incerci !

Se stie cat de important este ceea ce mananci si la fel de important este sa stii ca dieta joaca un rol foarte important in procesul de imbatranire.

Iata cateva sfaturi cu privire la obtinerea nutrientilor potriviti din dieta pentru a te ajuta sa faci cele mai bune alegeri pentru tine.

Creste antioxidantii din alimentatie – au un rol important in reducerea inflamatiilor si reparatiilor celulelor deteriorate si restabilesc echilibrul in tot corpul. Aceste actiuni ajuta la prevenirea bolilor cronice, cum ar fi bolile cardiovasculare, diabet si cancer. De asemenea, ele ajuta la reducerea semnelor de imbatranire prin repararea pielii deteriorate de soare si poluanti si imbunatateste elasticitatea pielii.

Antioxidantii pot fi crescuti mancand mai multe fructe cum ar fi citricele si boabele, dar si legume cu frunze verzi.

Mentine un echilibru intre acizii grasi Omega 3 si Omega 6- este importanta pentru reducerea inflamatiei din organism, sprijina functia cognitiva si pentru mentinerea celulara. Raportul ideal trebuie sa fie intre 1/5 la 1/2 (Omega 3/ Omega 6). Acest echilibru poate fi mentinut prin scoaterea  de alimente rafinate din dieta ta; consumul de peste gras proaspat cum ar fi somon sălbatic, macrou, eglefin si sardine de mai mult de 3 ori pe saptamana si gatitul cu ulei de cocos in
loc de  unt, margarina si alte uleiuri.

Mananca mese si gustari regulat- s-a constatat ca excesul de insulina poate accelera procesul de imbatranire si de a crea inflamatie in tot corpul. Poti echilibra nivelul de insulina si de zahar din sange prin:  consumul de mese cu o combinaţie de carbohidrati complecsi, proteine de calitate, de origine animala, vegetariana sau slaba, si legume bogate in antioxidanti; avand gustari de calitate  intre mese, cum ar fi hummus cu legume, pentru a menţine energia şi a echilibra nivelul de insulina; reducerea stimulentelor cum ar fi cafeaua, care poate creste productia de insulina.


Fa exercitii fizice regulat- ajuta nu numai in controlulul de greutate, dar iti ajuta corpul  cu imbunatatirea productiei de energie, functia imunitara si densitatea oaselor. Creste antrenamentul pe tot parcursul zilei astfel: o plimbare vioaie 20 minute în fiecare zi; foloseste scarile sau mergi pe jos catre anumite destinatii atunci cand poti; adauga  antrenamente de rezistenta, cum ar fi yoga, pilates sau greutati.

Ajuta-ti sistemul imunitar- pe masura ce inaintam in varsta, sistemul imunitar poate sa nu mai functioneze la fel de eficient.
Un sistem imunitar care funcţioneaza bine va ajuta apararea naturala a corpului tau impotriva infectiilor si a bolilor cronice. Cele mai bune modalitati de a sprijini imunitatea sunt: somnul si odihna corespunzatoare; gaseste modalitati de a gestiona stresul; mananca alimente bogate in zinc, vitamina B, vitamina C si flavonoide; stai  in soare pentru o doza de vitamina D.

Sursa: www.femalefirst.co.uk


Abonează-te pe

Citește și:

RALUKA: Cine este celebra artistă. Biografie: nume real, data naşterii, cine este iubitul ei, carieră

Nimeni nu bănuia ASTA! Ce secret teribil s-a aflat despre Mihaela Bilic

DESCOPERĂ: Forma de migdală pentru unghii. Cum se obține, cum se întreține și ce modele de manichiură ți se potrivesc

CITEȘTE: 4 modele de tunsori pentru fața rotundă. Ce ți se potrivește și ce nu

ARMIN NICOARĂ: Cine este celebrul saxofonist. Biografie: copilărie, carieră, boală, cine este iubita lui

Clipul zilei pe KFETELE.RO:

DISTRIBUIE
acest articol

Lifestyle

CALCULEAZĂ: Numarul destinului. Cifra destinului in numerologie

Citește mai departe

Te-ar putea interesa si...

Parteneri
Pentru tine
Din Lifestyle
Parteneri