Gustari care nu te ingrasa! Uite ce sa mananci ca sa iti pastrezi siuleta!


Vrei sa ramai in forma mai mult timp? Umple-ti frigiderul cu alimente sanatoase care tin kilogramele la distanta.

 

Branza - Oamenii de stiinta cred ca te-ar putea ajuta sa slabesti in continuare. Adauga in dieta brie, cheddar sau branza albastra.
Iaurt probiotic - Daca il mananci zilnic, iti scazi sansele de a pune kilograme in plus. Combina-l cu fructe de padure.
Migdale - Contin vitamina E si proteine, precum si fibre care iti dau o senzatie de satietate.
Chilli - Iti accelereaza metabolismul si iti ajuta pielea, parul si unghiile.
Lamaie - Inlocuieste cafeaua de dimineata cu apa cu lamaie. Iti stimuleaza metabolismul si te ajuta sa scapi de senzatia de foame.
Hummus - Este plin de fibre si iti da o senzatie de satietate.
Oua - Te ajuta sa ai o senzatie de satietate pentru mai mult timp. Consuma-le fierte la micul dejun.
Morcovi - Consuma-i pe post de gustari, atunci cand ti se face foame.
Spanac - Este plin de fibre si de fier care te ajuta sa nu mananci prea mult dupa pranz.
Peste gras - Macroul si somonul tin grasimea la distanta datorita acizilor grasi omega-3 pe care ii contin.
Grapefruit - Mananca jumatate de grapefruit la micul dejun o data la doua zile si iti vei mentine silueta.
Sursa

Branza - Oamenii de stiinta cred ca te-ar putea ajuta sa slabesti in continuare. Adauga in dieta brie, cheddar sau branza albastra.

Iaurt probiotic - Daca il mananci zilnic, iti scazi sansele de a pune kilograme in plus. Combina-l cu fructe de padure.

Migdale - Contin vitamina E si proteine, precum si fibre care iti dau o senzatie de satietate.

Chilli - Iti accelereaza metabolismul si iti ajuta pielea, parul si unghiile.

Lamaie - Inlocuieste cafeaua de dimineata cu apa cu lamaie. Iti stimuleaza metabolismul si te ajuta sa scapi de senzatia de foame.

Hummus - Este plin de fibre si iti da o senzatie de satietate. 

Oua - Te ajuta sa ai o senzatie de satietate pentru mai mult timp. Consuma-le fierte la micul dejun.

Morcovi - Consuma-i pe post de gustari, atunci cand ti se face foame.

Spanac - Este plin de fibre si de fier care te ajuta sa nu mananci prea mult dupa pranz.

Peste gras - Macroul si somonul tin grasimea la distanta datorita acizilor grasi omega-3 pe care ii contin.

Grapefruit - Mananca jumatate de grapefruit la micul dejun o data la doua zile si iti vei mentine silueta.

Sursa

 


Citește și:

Boala cumplită pe care o poate provoca noul coronavirus!

Covid impune noi reguli. Ce trebuie să faci începând de azi!

Nelson Mondialu se implică în scandalul momentului! Ce a putut spune despre bătaia încasată de Ștefania, de la Adelin? „Ăsta o băga pe treabă...”

Roxana Nemeș, la cuțite cu Andreea Tonciu! "Mie chiar îmi place să mai iau în gură... cu Andreea!"

Cum să scapi de fumat cât mai repede!

Clipul zilei pe KFETELE.RO

DISTRIBUIE
acest articol

Vedete

Edward Sanda a cerut-o în căsătorie pe Cleopatra Stratan. Cei doi vor deveni părinți?

Citește mai departe

Te-ar putea interesa si...

Parteneri
Pentru tine
Din Lifestyle
Parteneri