Gustarea care te ajuta sa dai jos cativa centimetri din talie!

Gustarea care te ajuta sa dai jos cativa centimetri din talie!
Gustarea care te ajuta sa dai jos cativa centimetri din talie!

Exista o gustare sanatoasa care te ajuta sa pierzi grasimea nedorita din jurul abdomenului.

 

Fisticul te-ar putea ajuta sa slabesti. Un studio publicat de revista „Nutrition” a aratat acest fapt. La studiu au participat 60 de adulti de varsta mijlocie, predispusi la a dezvolta diabet si boli de inima. Ei au fost impartiti in doua grupuri.
Participantii din primul grup au adaugat fistic in dieta lor, acesta acoperind 20% din totalul de calorii ingerate zilnic.
Astfel, aportul de proteine si grasimi bune a crescut, in timp ce nivelul de carbohidrati a scazut. Dieta lor continea, asadar, 51% carbohidrati, 20% proteine si 29% grasimi.
Participantii din al doilea grup nu au consumat fistic si au avut o dieta care continea 60% carbohidrati, 15% proteine, 25% grasimi.
Dupa sase luni, oamenii din primul grup aveau talia mai mica (cu un centimentru), aveau colesterolul scazut si glicemie mai buna.
De asemenea, se confruntasera cu mai putine inflamatii.
Care a fost aportul fisticului? Acesta este bogat in acizi grasi monosaturati, care ajuta la ocntrolarea colesterolului. Totodata, ajuta si la eliberarea hormonilor care regleaza glicemia si creste insulina.
Sursa: oanacuzino.ro

Fisticul te-ar putea ajuta sa slabesti. Un studio publicat de revista „Nutrition” a aratat acest fapt.

La studiu au participat 60 de adulti de varsta mijlocie, predispusi la a dezvolta diabet si boli de inima. Ei au fost impartiti in doua grupuri.

Participantii din primul grup au adaugat fistic in dieta lor, acesta acoperind 20% din totalul de calorii ingerate zilnic. Astfel, aportul de proteine si grasimi bune a crescut, in timp ce nivelul de carbohidrati a scazut. Dieta lor continea, asadar, 51% carbohidrati, 20% proteine si 29% grasimi.


Participantii din al doilea grup nu au consumat fistic si au avut o dieta care continea 60% carbohidrati, 15% proteine, 25% grasimi.

Dupa sase luni, oamenii din primul grup aveau talia mai mica (cu un centimentru), aveau colesterolul scazut si glicemie mai buna. De asemenea, se confruntasera cu mai putine inflamatii.

Care a fost aportul fisticului? Acesta este bogat in acizi grasi monosaturati, care ajuta la ocntrolarea colesterolului.
Totodata, ajuta si la eliberarea hormonilor care regleaza glicemia si creste insulina.

Sursa: oanacuzino.ro

 



Citește și:

Tapioca: ce este și cum poate fi utilizată în bucătărie

Gabriela Cristea a trecut la demolarea casei din Italia. De ce a renunțat vedeta să o mai renoveze: “E mult mai sigur așa.”

Fiica lui Ilie Năstase a atras toate privirile la cea mai recentă apariție. Alessia s-a transformat într-o tânără superbă și și-a lansat propria afacere

EXCLUSIV | Un an fără Teodora Marcu. Imaginile care sfâșie sufletul de la mormântul tinerei ucise. Ce a făcut familia în locul în care timpul pare că s-a oprit

APAR INFORMAȚII NEAȘTEPTATE despre băiatul polițistului din Piatra Neamț. CE OBIȘNUIA SĂ FACĂ și ce ar fi fost observat la el ÎN ZIUA TRAGEDIEI este de necrezut. Să fie oare acest DETALIU DIN SPATELE GESTULUI

Valentin Sanfira și-a deschis sufletul în fața fanilor. Artistul a transmis un mesaj emoționant: „Sufletul omului trece prin multe...”

AVERTISMENT de la ANM! Vine codul GALBEN în România... Vezi mai mult

De ce slăbitul devine tot mai dificil după 35 de ani


Video
Clipul zilei pe kfetele.ro