Fara sa-ti dai seama poti transmite multe lucruri prin postura pe care o adopti in fata colegilor de munca sau a sefilor. Iata ce greseli sa eviti.
Iti incrucisezi bratele- Acest gest transmite faptul ca esti in defensiva, in special cand raspunzi la anumite intrebari. Incearca, mai bine, sa-ti tii mainile pe langa corp.
Te apleci in fata- Aceasta postura te poate face sa pari mult prea agresiva. Cel mai bine este sa fii neutra cand vine vorba de limbajul trupului.
Intrerupi contactul vizual prea devrem e- Daca eviti privirea persoanei cu care vorbesti poti transmite faptul ca nu spui adevarul sau ca esti nervoasa.
Iti tii mainile la spate sau in buzunar- Acest gest te poate face sa pari mult prea rigida, chiar aspra. Incearca sa adopti o postura naturala!
Te holbezi- Daca te uiti insistent la persoana din fata ta poate parea un gest agresiv. Nu inseamna, insa, ca nu trebuie sa-ti urmaresti interlocutorul, dar ai grija cu cat insistenta o faci.
Iti verifici telefonul sau te uiti la ceas- Aceste gesturi spun despre tine fie ca discutia la care iei parte nu te intereseaza, fie ca, de fapt, tu vrei sa fii in alt loc. In plus, nu da deloc bine, mai ales daca legatura cu persoana respectiva este strict profesionala.
Citește și: Ce cantitate de lapte consuma un bebelus? Tabel cantitate lapte bebelusi- catena.ro