Foarte tare! Asa dai burta jos, cu patru reguli usoare si rapide!


Foarte tare! Asa dai burta jos, cu patru reguli usoare si rapide!

Pentru a incepe sa dai burta jos nu este nevoie de programe de slabit sofisticate, de aparate performante sau de tratamente scumpe.

 

Antrenorul Dani Grigore explica pentru Ziare.com care sunt cele patru reguli pe care trebuie sa le urmezi pentru a avea un abdomen plat.
1.  Redu cantitatea de carbohidrati- Nenumarate studii arata ca dietele bazate pe un aport minim de carbohidrati dau rezultate mai bune decat cele bazate pe un aport redus de grasimi.
2. Creste aportul de proteine- Proteinele ajuta la cresterea vitezei metabolismului, ceea ce duce la arderea cat mai rapida a caloriilor. De asemenea, proteinele reduc senzatia de foame, ajutandu-te sa elimini gustarile nesanatoase dintre mese. Iti poti creste aportul de proteine prin consumul de alimente bogate in aceast nutrient, precum: oua, carne, peste, legume sau cereale.
3. Fa miscare- Prin sport, nu numai ca arzi caloriile mai repede, dar de asemenea te simti mai bine datorita eliminarii in organism a endorfinelor.
Ideal este sa-ncepi sa faci fitness si aerobic. Incepe prin a alerga sau a face miscare frecvent, astfel vei solicita unele dintre cele mai mari grupe de muschi din corp.
4. Evita zaharul adaugat in mancare sau bautura-  In schimb, zaharul natural din fructe este benefic. Astfel, poti consuma nenumarate fructe. In plus, multe fructe contin fibre, ceea ce ajuta la reducerea efectelor fructozei din fructe.
Sursa: Ziare.com

Antrenorul Dani Grigore explica pentru Ziare.com care sunt cele patru reguli pe care trebuie sa le urmezi pentru a avea un abdomen plat.

1.  Redu cantitatea de carbohidrati- Nenumarate studii arata ca dietele bazate pe un aport minim de carbohidrati dau rezultate mai bune decat cele bazate pe un aport redus de grasimi.

2.

Creste aportul de proteine- Proteinele ajuta la cresterea vitezei metabolismului, ceea ce duce la arderea cat mai rapida a caloriilor. De asemenea, proteinele reduc senzatia de foame, ajutandu-te sa elimini gustarile nesanatoase dintre mese. Iti poti creste aportul de proteine prin consumul de alimente bogate in aceast nutrient, precum: oua, carne, peste, legume sau cereale.

3. Fa miscare- Prin sport, nu numai ca arzi caloriile mai repede, dar de asemenea te simti mai bine datorita eliminarii in organism a endorfinelor. Ideal este sa-ncepi sa faci fitness si aerobic. Incepe prin a alerga sau a face miscare frecvent, astfel vei solicita unele dintre cele mai mari grupe de muschi din corp.

4. Evita zaharul adaugat in mancare sau bautura-  In schimb, zaharul natural din fructe este benefic. Astfel, poti consuma nenumarate fructe. In plus, multe fructe contin fibre, ceea ce ajuta la reducerea efectelor fructozei din fructe.

Sursa: Ziare.com

 


Abonează-te pe

Citește și:

21 MAI 2022 Sfinții Constantin și Elena: Calendar creștin ortodox

Romică Țociu, anunț ȘOC după 27 de ani de căsnicie: ”Au fost trei luni îngrozitoare...”

Cum sa savurezi cele mai bune arome de cafea boabe: 3 retete usor de preparat

Larisa Udilă, noi detalii despre starea ei psihică. Cum se descurcă acum vedeta: „Scriu mesajul ăsta plângând”

Cand e mai bine sa nu te casatoresti

Clipul zilei pe KFETELE.RO:

DISTRIBUIE
acest articol

Vedete

Bianca Drăgușanu, primele declarații după ce fostul iubit a confirmat despărțirea: „L-am prins la un party interesant cu domnișoare”

Citește mai departe

Te-ar putea interesa si...

Parteneri
Pentru tine
Din Lifestyle
Parteneri