Esti gata de plaja? Daca nu,incerca dieta Lacto-Ovo-Vegetariana! Merita!


A venit vara iar tu nu ai apucat sa atingi silueta mult-visata? Vrei sa mergi la plaja, dar iti este frica sa iti pui costumul de baie?

Nu, solutia nu este sa te ascunzi in casa toata vara, ci sa incepi sa faci ceva. Mai bine mai tarziu decat niciodata, nu?

Dieta lacto-ovo-vegetariana poate sa fie exact ce ai nevoie pentru a fi in forma rapid, gata de plaja! Acest program exclude consumul de carne rosie, pui sau peste, dar include fructe, legume, cereale, nuci, seminte, produse lactate si oua.

Cum functioneaza Dieta Lacto-Ovo-Vegetariana? - Acest program include fructe, legume, seminte, nuci, cereale, produse lactate (lacto) si oua (ovo). Ouale si lactatele, precum si produsele din soia, ofera proteine complexe, exact ca si alte combinatii, cum ar fi cerealele si leguminoasele sau semintele si nucile (de exemplu, un sandvis cu unt de arahide). Daca este echilibrat din punct de vedere nutritiv, acest program reprezinta un mod sanatos de a manca.

De asemenea, acest program de masa poate contribui la prevenirea unor forme de cancer, mentinand inima sanatoasa, presiunea scazuta a sangelui si controlarea greutatii.

Argumente Pro si Contra - Proteinele complexe contin toti aminoacizii esentiali in crestere. Unele alimente pot fi combinate pentru a oferi toti aminoacizii esentiali. De asemenea, preparatele bazate pe vegetale sunt mai ieftine decat carnea, consumul sporit de fructe si legume ajuta la prevenirea bolilor, iar cel de fitochimicale si fibre este benefic din punct de vedere nutritiv. In orice caz, dieta trebuie planuita cu grija pentru a intruni toate cerintele de nutrienti.

Este potrivita pentru tine? - Dieta vegetariana se potriveste persoanelor sanatoase si/sau cu principii ecologiste. In cazul in care acest program nu ester urmat pentru slabire, mancarurile specificate pot fi consumate fara restrictii. Cand se urmeaza aceasta dieta pentru controlarea greutatii, pot fi adaugate la planul dietei salatele cu sosuri fara grasimi si legumele care nu contin amidon, pentru sporirea satietatii, evitand cresterea drastica a caloriilor.

Daca este planuita cu grija, Dieta lacto-ovo-vegetariana este potrivita tuturor. Dar este important ca planul sa fie evaluat ca o sursa satisfacatoare pentru copii, adolescenti, femei insarcinate sau care alapteaza.

Schimbari in stilul de viata - Modificarile comportamentale gradate sunt de baza atunci cand se recurge la aceasta dieta. Va trebui sa citesti toate etichetele alimentelor, sa cumperi si sa prepari produse bazate pe lactate, oua si vegetale. Acest proces necesita timp si exercitiu. De asemenea, este esentiala cunoasterea tipurilor de alimente bogate in nutrienti.

Exemplu de meniu pentru o zi:

•   Mic dejun : Omleta cu legume, paine prajita din faina integrala, banana, ceai fierbinte
•   Pranz - Salata de spanac cu portocale, branza Gorgonzola, nuci, zmeura, sos vinegrette, supa concentrata de rosii, biscuiti din faina integrala, lapte
•    Cina - Parmezan cu vinete, sparanghel, chifla din faina de grau integrala, caise, lapte
•   Gustare - Iaurt cu miere, piersici, cereale combinate

Afla mai multe pe: www.csid.ro




Clipul zilei pe KANALD.RO:
DISTRIBUIE
acest articol


Divertisment

Serialul “Medici: Conducatorii orasului Florenta”, o impresionanta fresca a Italiei secolului al XV-lea, in curand, la Kanal D

Citește mai departe

Te-ar putea interesa si...


Parteneri

Pentru tine

Din Lifestyle

Parteneri