Esti fumatoare? Uite ce trebuie sa incluzi urgent in alimentatia ta!


Esti fumatoare? Uite ce trebuie sa incluzi urgent in alimentatia ta!

Pe langa sfatul obligatoriu “lasa-te de fumat cat mai repede!”, fumatorii trebuie sa mai asculte ceva recomandari.

 

In primul rand alimentatia trebuie sa fie una extrem de sanatoasa, din care sa lipseasca toxine suplimentare si sa evite grasimile animale.
Alimentatia trebuie sa aiba un aport important de antioxidanti si minerale, asa ca fumatorii trebuie sa consume multe salate, legume si verzituri, dar si fructe, peste, crustacee, curcan, organe de pasari, nuci, alune si seminte diverse.
Vitamina C- Fumatorii au nevoie de doze duble de vitamina C pentru a-i mentine nivelul normal in organism.
Vitamina E- Cele mai bune surse de vitamina E se gasesc in germenii de grau, dar si in uleiuri vegetale, cu care pot orna din plin salatele.
Seleniu- ajuta la stimularea sistemului imunitar al organismului si il gasim in unii pesti, precum tonul, dar si scoici si crustacee, dar si in nuci, seminte de floarea soarelui, orez, ciuperci, avocado, unt, linte, migdale, usturoi, ceapa, carne de curcan, organe de animale.
Magneziu- duce la o mai buna structura a oaselor si totodata la vindecarea rapida a ranilor.
Zincul- Cu rol important in echilibrul activitatii si vietii sexuale, dar si la intarirea sistemului imunitar zincul e afectat de fumat.
sursa: oanacuzino.ro

In primul rand alimentatia trebuie sa fie una extrem de sanatoasa, din care sa lipseasca toxine suplimentare si sa evite grasimile animale.



Alimentatia trebuie sa aiba un aport important de antioxidanti si minerale, asa ca fumatorii trebuie sa consume multe salate, legume si verzituri, dar si fructe, peste, crustacee, curcan, organe de pasari, nuci, alune si seminte diverse.

Vitamina C
- Fumatorii au nevoie de doze duble de vitamina C pentru a-i mentine nivelul normal in organism. 

Vitamina E- Cele mai bune surse de vitamina E se gasesc in germenii de grau, dar si in uleiuri vegetale, cu care pot orna din plin salatele.


Seleniu- ajuta la stimularea sistemului imunitar al organismului si il gasim in unii pesti, precum tonul, dar si scoici si crustacee, dar si in nuci, seminte de floarea soarelui, orez, ciuperci, avocado, unt, linte, migdale, usturoi, ceapa, carne de curcan, organe de animale.

Magneziu- duce la o mai buna structura a oaselor si totodata la vindecarea rapida a ranilor.

Zincul- Cu rol important in echilibrul activitatii si vietii sexuale, dar si la intarirea sistemului imunitar zincul e afectat de fumat. 

sursa: oanacuzino.ro

 


Abonează-te pe

Citește și:

CITEȘTE: Care sunt perioadele zodiilor. Află ce zodie ești în funcție de data nașterii

Imagini bombă! Cum arată copilul SECRET al unei vedete din România!

CITEȘTE: Ce înseamnă oja semipermanentă cu apex

CITEȘTE: Ce trebuie să mănânci ca să slăbești 1 kg pe săptămână

CITEȘTE: Rețete cu sos bechamel, gustoase și ușor de preparat

Clipul zilei pe KFETELE.RO:

DISTRIBUIE
acest articol

Vedete

CITEȘTE: Câte operații estetice are Bianca Drăgușanu. Cum arata atunci cand s-a lansat în televiziune

Citește mai departe

Te-ar putea interesa si...

Parteneri
Pentru tine
Din Lifestyle
Parteneri