Dieta PINK, dedicata in exclusivitate femeilor! Iata cum se tine!


Acest regim alimentar a fost special creat pentru femeile care isi doresc sa arate si sa se simta bine.

 

Principii de baza ale dietei P.I.N.K.
1. Consumati alimente organice, cat mai putin procesate mecanic.
2. Incercati sa va axati pe mancare preponderent vegetariana, se accepta insa si pieptul de curcan sau pui si pestele.
3. Consumati ca si alimente de baza fructe si legume.
4. Excludeti din alimentatie painea, cafeaua si alcoolul.
5. Ca si indulcitor folositi doar zaharul brun, insa doar in cantitati mici.
Etapa I: Reset (sau Resetarea Metabolismului)
Aceasta este cea mai dificila etapa a dietei, insa este si cea care va va aduce cele mai bune rezultate. Veti slabi in medie 5-7 kilograme in doar 14 zile, in toata aceasta perioada veti consuma 1200 de calorii pe zi.
Micul dejun trebuie sa fie format dintr-un shake proteic (lapte si fructe), pranzul dintr-o salata mare (trebuie sa evitati: cartofii, orezul, ciupercile, cerealele, semintele), cina din mancaruri gatite “light” (friptura de soia, legume sau carne slaba la cuptor), iar gustarile din fructe proaspete (de preferinta 2 fructe).
In fiecare zi a acestei perioade trebuie sa faceti cel putin 30 de minute de miscare, ideal ar fi sa optati pentru exercitiile cardio.
Etapa a II-a: Primary (sau Initierea)
In cadrul acestei etape veti consuma in medie 1600 de calorii pe zi, timp de 10 zile, iar proteinele (oua, ciuperci, batoane proteice) vor fi incluse treptat in meniul zilnic. In ceea ce priveste mesele acestea vor fi in continuare preponderent vegetariene, usoare, iar uneori la pranz veti putea consuma peste slab cu legume la abur.
Procesul de slabire va continua in cadrul acestei etape, doar ca va fi mai lent. Si in cadrul acestei etape trebuie sa faceti circa 30 de minute de miscare in fiecare zi. Puteti introduce treptat in meniu si: cartofi, orez, oua, ciuperci, cereale, batoane proteice, peste slab.
Micul dejun poate fi format tot dintr-un shake proteic sau dintr-un ou fiert, pranzul dintr-un peste slab cu legume, cina din mancaruri usoare (supa de legume, mancare de ciuperci), iar gustarile din 2 fructe proaspete sau un baton proteic.
Etapa a III-a: 7 Day Shread (sau Fortarea Slabirii)
Atunci cand ati ajuns la aceasta etapa trebuie sa stiti ca mai aveti doar un “pas” pana la dobandirea siluetei dorite, a greutatii ideale. Timp de 7 zile veti consuma 1200 de calorii pe zi, veti inlocui carbohidratii (fructele, carbohidratii dulci) si grasimile (din lactate sau din carne) cu supa de legume, iar miscarea se va reduce la doar 15 minute pe zi.
Micul dejun poate fi format din legume (ardei, gulie) sau branza light, pranzul din salata sau supa de legume, iar cina din supa de legume.
Etapa a IV-a: Preservation (sau Pastrarea Siluetei)
Ultima etapa a acestei diete trebuie urmata pentru tot restul vietii, dar doar atunci cand ati atins greutatea pe care o considerati ideala pentru dumneavoastra. In toata aceasta perioada trebuie sa invatati sa consumati intre 1400 si 1800 calorii in fiecare zi, indiferent de alimentele consumate.
Sunt recomandate totusi doar alimentele sanatoase: legumele si fructele proaspete, carnea preparata doar termic. In continuare trebuie sa evitati mezelurile, alimentele prajite, bauturile cu zahar, alcoolul, cafeaua (aceasta poate fi inlocuita cu ceaiul verde). Extrem de importante sunt si cele 15-30 minute de miscare in fiecare zi, iar gandirea pozitiva va face de cele mai multe ori diferenta.
Exemplu orientativ de meniu pentru o zi
Mic dejun: smoothie facut din: zmeura, banana, mango si lapte de migdale.
Pranz: mancare de fasole pastai si o salata verde (mare).
Cina: supa-crema de rosii, un file de peste la gratar cu o salata.
Gustare: fructe proaspete.
Sursa: dieteonline.ro

Principii de baza ale dietei P.I.N.K.

1. Consumati alimente organice, cat mai putin procesate mecanic.

2. Incercati sa va axati pe mancare preponderent vegetariana, se accepta insa si pieptul de curcan sau pui si pestele.

3. Consumati ca si alimente de baza fructe si legume.

4. Excludeti din alimentatie painea, cafeaua si alcoolul.

5. Ca si indulcitor folositi doar zaharul brun, insa doar in cantitati mici.

Etapa I: Reset (sau Resetarea Metabolismului)


Aceasta este cea mai dificila etapa a dietei, insa este si cea care va va aduce cele mai bune rezultate. Veti slabi in medie 5-7 kilograme in doar 14 zile, in toata aceasta perioada veti consuma 1200 de calorii pe zi.

Micul dejun trebuie sa fie format dintr-un shake proteic (lapte si fructe), pranzul dintr-o salata mare (trebuie sa evitati: cartofii, orezul, ciupercile, cerealele, semintele), cina din mancaruri gatite “light” (friptura de soia, legume sau carne slaba la cuptor), iar gustarile din fructe proaspete (de preferinta 2 fructe).

In fiecare zi a acestei perioade trebuie sa faceti cel putin 30 de minute de miscare, ideal ar fi sa optati pentru exercitiile cardio.

Etapa a II-a: Primary (sau Initierea)

In cadrul acestei etape veti consuma in medie 1600 de calorii pe zi, timp de 10 zile, iar proteinele (oua, ciuperci, batoane proteice) vor fi incluse treptat in meniul zilnic. In ceea ce priveste mesele acestea vor fi in continuare preponderent vegetariene, usoare, iar uneori la pranz veti putea consuma peste slab cu legume la abur.

Procesul de slabire va continua in cadrul acestei etape, doar ca va fi mai lent. Si in cadrul acestei etape trebuie sa faceti circa 30 de minute de miscare in fiecare zi. Puteti introduce treptat in meniu si: cartofi, orez, oua, ciuperci, cereale, batoane proteice, peste slab.

Micul dejun poate fi format tot dintr-un shake proteic sau dintr-un ou fiert, pranzul dintr-un peste slab cu legume, cina din mancaruri usoare (supa de legume, mancare de ciuperci), iar gustarile din 2 fructe proaspete sau un baton proteic.

Etapa a III-a: 7 Day Shread (sau Fortarea Slabirii)

Atunci cand ati ajuns la aceasta etapa trebuie sa stiti ca mai aveti doar un “pas” pana la dobandirea siluetei dorite, a greutatii ideale. Timp de 7 zile veti consuma 1200 de calorii pe zi, veti inlocui carbohidratii (fructele, carbohidratii dulci) si grasimile (din lactate sau din carne) cu supa de legume, iar miscarea se va reduce la doar 15 minute pe zi.

Micul dejun poate fi format din legume (ardei, gulie) sau branza light, pranzul din salata sau supa de legume, iar cina din supa de legume.

Etapa a IV-a: Preservation (sau Pastrarea Siluetei)

Ultima etapa a acestei diete trebuie urmata pentru tot restul vietii, dar doar atunci cand ati atins greutatea pe care o considerati ideala pentru dumneavoastra. In toata aceasta perioada trebuie sa invatati sa consumati intre 1400 si 1800 calorii in fiecare zi, indiferent de alimentele consumate.

Sunt recomandate totusi doar alimentele sanatoase: legumele si fructele proaspete, carnea preparata doar termic. In continuare trebuie sa evitati mezelurile, alimentele prajite, bauturile cu zahar, alcoolul, cafeaua (aceasta poate fi inlocuita cu ceaiul verde). Extrem de importante sunt si cele 15-30 minute de miscare in fiecare zi, iar gandirea pozitiva va face de cele mai multe ori diferenta.

Exemplu orientativ de meniu pentru o zi

Mic dejun: smoothie facut din: zmeura, banana, mango si lapte de migdale.

Pranz: mancare de fasole pastai si o salata verde (mare).

Cina: supa-crema de rosii, un file de peste la gratar cu o salata.

Gustare: fructe proaspete.

Sursa: dieteonline.ro

 


Clipul zilei pe KFETELE.RO:
DISTRIBUIE
acest articol


Vedete

Cum arata Roxana NEMACHIATA? Putini oameni au vazut-o asa! Este TOTAL schimbata

Citește mai departe

Te-ar putea interesa si...


Parteneri

Pentru tine

Din Lifestyle

Parteneri