Dieta minune propusa de Dr. Oz! Cum sa topesti eficient kilogramele in plus!


Poti sa mananci orice, dar este impedios necesar sa incepi ziua cu un pahar de apa cald in care sa pui zeama de la o lamaie.

 

Iata cum arata regimul alimentar pe care trebuie sa-l urmezi sase zile pe saptamana:
Micul dejun
Ai doua variante:
1. Un ou fiert, un iaurt grecesc cu 2% grasime si un fruct.
2. Un smoothie facut din: un iaurt grecesc cu 2% grasime, 1 lingura cu unt de migdale, 1/2 banana, 1 lingura cu seminte de in macinate si gheata/apa daca doresti sa fie mai lichid.
Variante pentru gustari
Zece masline negre/verzi/brune.
Un pumn de nuci (nuci romanesti, migdale, caju, arahide, macadamia, fistic)
Un sfert de cana cu seminte de dovleac sau de floarea-soarelui.
Doua linguri pe zi cu unt de arahide / migdale / caju.
Masa de pranz
Este necesar sa contina 100 de grame de proteine plus o portie de carbohidrati. Dr. Oz sustine ca poti sa consumi orice cantitate doresti de legume care nu contin amidon (anghinare, sparanghel, sfecla rosie, varza de Bruxelles, broccoli, conopida, varza, telina, castraveti, ridiche, vinete, orice verdeturi, praz, ciuperci, ceapa, ardei, dovleac, vlastari, rosii, zucchini).
Cina
Se bazeaza pe aceeasi combinatie precum pranzul, proteine plus carbohidrati complecsi si legume fara amidon, insa o cantitate mai mica.
Sursa: Apropotv.ro

Iata cum arata regimul alimentar pe care trebuie sa-l urmezi sase zile pe saptamana:

Micul dejun

Ai doua variante:

1. Un ou fiert, un iaurt grecesc cu 2% grasime si un fruct.
2. Un smoothie facut din: un iaurt grecesc cu 2% grasime, 1 lingura cu unt de migdale, 1/2 banana, 1 lingura cu seminte de in macinate si gheata/apa daca doresti sa fie mai lichid.

Variante pentru gustari

Zece masline negre/verzi/brune.

Un pumn de nuci (nuci romanesti, migdale, caju, arahide, macadamia, fistic)

Un sfert de cana cu seminte de dovleac sau de floarea-soarelui.

Doua linguri pe zi cu unt de arahide / migdale / caju.

Masa de pranz

Este necesar sa contina 100 de grame de proteine plus o portie de carbohidrati. Dr. Oz sustine ca poti sa consumi orice cantitate doresti de legume care nu contin amidon (anghinare, sparanghel, sfecla rosie, varza de Bruxelles, broccoli, conopida, varza, telina, castraveti, ridiche, vinete, orice verdeturi, praz, ciuperci, ceapa, ardei, dovleac, vlastari, rosii, zucchini).

Cina

Se bazeaza pe aceeasi combinatie precum pranzul, proteine plus carbohidrati complecsi si legume fara amidon, insa o cantitate mai mica.

Sursa: Apropotv.ro

 


Clipul zilei pe KFETELE.RO:
DISTRIBUIE
acest articol


Vedete

Bogdan Mocanu și Andra de la Puterea Dragostei, despărțiți după ce au plecat din competiție

Citește mai departe

Te-ar putea interesa si...


Parteneri

Pentru tine

Din Lifestyle

Parteneri