Dieta indiana, cea mai flexibila metoda de a slabi si de a-ti mentine sanatatea


Dieta indiana, cea mai flexibila metoda de a slabi si de a-ti mentine sanatatea

Te simti coplesita de toate aceste planuri stricte de alimentatie care iti promit pierderea kilogramelor, dar care nu iti ofera rezultate reale? Atunci este timpul sa urmezi un regim care sa se potriveasca stilului tau de viata si care poate fi ataptat, in functie de preferintele tale alimentare. Una dintre modalitatile prin care poti face acest lucru este sa adopti dieta indiana, una dintre cele mai flexibile diete pentru slabit.

Ce este dieta indiana si ce beneficii are?

    Dieta indiana este un regim alimentar destul de flexibil, care pune accentul pe consumul de fructe si legume. Aceasta este foarte eficienta atat in situatiile in care iti doresti sa slabesti rapid, dar rezultatele sale se pot pastra chiar si pe termen lung. Ideea de baza este sa eviti, pe cat posibil, alimentele care contin prea multe calorii si sa iti disciplinezi modul in care iti concepi mesele.

    Cu ajutorul dietei indiene nu doar ca vei fi mai supla, dar de asemenea te vei bucura si de multe alte beneficii. Aceasta functioneaza ca o cura de detoxifiere, eliberand substantele nocive din organism. Mai mult decat atat, pielea ta va capata o stralucire naturala, iar tu te vei simti mult mai energica.

6 tips-uri de urmat in dieta indiana

    Pierderea in greutate nu este o misiune chiar atat de dificila, daca urmezi cateva principii simple care stau la baza dietei indiene:

   

  1. Nu sari peste mese

Omiterea meselor nu te va ajuta niciodata sa scazi in greutate.

De fapt, astfel nu vei face decat sa te infometezi, lucru care te va face sa mananci irational si care te va deturna, de fapt, de la lupta impotriva kilogramelor de care vrei sa scapi.


  1. Mananca putin, dar des

Conform dietei indiene, este indicat sa mananci putin, dar des. Scopul este acela de a nu lasa senzatia de foame sa se instalezi. Fie ca optezi pentru fructe sau alte tipuri de gustari sanatoase, incearca sa nu sari peste acestea, intre mesele principale.


  1. Consuma alimente homemade

Gateste mancarea acasa, astfel incat vei acorda mai multa atentie alegerii ingredientelor. De asemenea, va fi mai usor sa gasesti alternative sanatoase pe care sa le prepari, in loc sa apelezi la mancarea junk. De exemplu, poti folosi mai putin ulei sau sa preparati alimentele prin fierbere, la cuptor, ori pe gratar.


  1. Realizeaza un stoc de alimente sanatoase

Asigura-te ca ai suficiente alimente sanatoase in camara ta. In acest mod, ori de cate ori vei resimti foame, vei avea la indemana produse proaspete si nu vei fi tentat sa apelezi la produse de patiserie, pizza sau mancare de tip fast-food.


  1. Adopta o alimentatie diversificata

    Ori de cate ori iti planifici mesele, asigura-te ca ai inclus in dieta zilnica toate grupurile de alimente esentiale pentru sanatate, cum ar fi proteine, vitamine, carbohidrati si grasimi bune. Scopul este de a urma o dieta cat mai echilibrata.


  1. Alege recipiente mici pentru mancare

    Acest lucru chiar functioneaza si are o explicatie psihologica. Potrivit unei cercetari publicate in Jurnalul Asociatiei pentru Cercetarea Consumatorilor, folosirea unor farfurii sau boluri mici pentru portionarea mancarii poate contribui la reducerea cantitatii de alimente consumate. Prin urmare, acesta este un truc inteligent si usor de a manca mai putin si de a pierde in greutate.


Abonează-te pe

Citește și:

Dieta japoneza cu banane inventata de o farmacista! Slabesti 10 kilograme in 10 zile

Începe tărăboiul! Cu ce o amenință Ciucu pe Alina Sorescu!

Dieta de 10 zile cu mere. Slabesti pana la 10 kg in timp record

Slabeste patru kilograme pe saptamana cu compot de mere. Incearca dieta Nicolei Luciu

Cea mai eficienta dieta disociata! Slabesti 10 kilograme in 14 zile

Clipul zilei pe KFETELE.RO:

DISTRIBUIE
acest articol

Informatiile zilei

Vremea de duminica, 29 mai 2022. Anunțul ANM: instabilitate!

Citește mai departe

Te-ar putea interesa si...

Parteneri
Pentru tine
Din Lifestyle
Parteneri