De ce trebuie sa consumi cat mai multe nuci! Uite ce zic specialistii!


Nucile sunt benefice pentru inima, creier, oase si nu numai.

 

Nucile reduc riscul de moarte
Studiul PREDIMED facut pe oameni , care a analizat dieta mediteraneana, a descoperit ca nucile pot reduce mortalitatea datorata cancerului. Iar un studiu efectuat pe 118,000 persoane de Scoala de Sanatate Publica din Harvard a descoperit ca persoanele care consuma nuci zilnic au cu 20% sanse mai mici sa moara intr-o perioada de 30 de ani.
30 de grame de nuci scad riscul bolilor cardiovasculare.
Intr-o universitate din Wisconsin, in cadrul unui studiu, 36 de persoane au consumat 30 de grame de nuci zilnic timp de 30 de zile. Structura lipidelor din sange si functia endoteliala a acestora a prezentat imbunatatiri si nu au luat in greutate.[ii] Nucile negre nu au avut acelasi efect.
Alte studii au demonstrat ca nucile pot reduce semnificativ nivelul de colesterol LDL. Intr-un studiu iranian, 52 de voluntari au fost impartiti in 2 grupuri. Unul dintre grupuri a consumat 20 de grame de nuci pe zi, in timp ce al doilea grup nu a consumat deloc. Dupa opt saptamani, grupul care a consumat nuci si-a redus nivelul de trigliceride cu 17.1% si si-a marit colesterolul HDL (bun) cu 9%.
Nucile tin sub control greutatea corporala
In cadrul unui studiu efectuat de Scoala Medicala din Harvard 20 de barbati si femei cu sindrom metabolic au participat la un test randomizat, dublu-orb, incrucisat, in care au trebuit sa consume nuci. Toti au avut un regim cu numar egal de calorii. Dar la micul dejun subiectii au consumat un shake fie cu nuci fie cu placebo. Dupa doar trei zile, cei care consumau shake-ul cu nuci declarau ca se simt mai satui si nu le mai era la fel de foame.
Nucile imbunatatesc indicatorii endocrini in PCOS
In cadrul unui alt studiu la UC Davis, 31 de pacienti cu sindrom ovarian polichistic (PCOS) au primit aleatoriu nuci sau migdale cu un continut de 31 de grame de grasime pe zi, timp de 6 saptamani. PCOS este asociat de obicei cu rezistenta la insulina, dislipidemie si cresterea inflamatiilor. Nucile au redus colesterolul LDL cu 6%. Au marit si reactia la insulina si globulina care leaga hormonul sexual.
Nucile tin sub control insulina in cazul diabeticilor
Cercetatorii din Australia au facut un studiu pe 50 de adulti supraponderali diabetici in cadrul unui program de un an, timp in care participantii au primit consiliere alimentara. In acelasi timp jumatate dintre participanti au consumat si 30 de grame de nuci pe zi. In primele trei luni grupul care consuma nuci si-a redus semnificativ nivelul de insulina in timpul regimului alimentar.
Citeste continuarea pe viataverdeviu.ro.

Nucile reduc riscul de moarte

Studiul PREDIMED facut pe oameni , care a analizat dieta mediteraneana, a descoperit ca nucile pot reduce mortalitatea datorata cancerului. Iar un studiu efectuat pe 118,000 persoane de Scoala de Sanatate Publica din Harvard a descoperit ca persoanele care consuma nuci zilnic au cu 20% sanse mai mici sa moara intr-o perioada de 30 de ani.

30 de grame de nuci scad riscul bolilor cardiovasculare.

Intr-o universitate din Wisconsin, in cadrul unui studiu, 36 de persoane au consumat 30 de grame de nuci zilnic timp de 30 de zile. Structura lipidelor din sange si functia endoteliala a acestora a prezentat imbunatatiri si nu au luat in greutate.[ii] Nucile negre nu au avut acelasi efect.

Alte studii au demonstrat ca nucile pot reduce semnificativ nivelul de colesterol LDL. Intr-un studiu iranian, 52 de voluntari au fost impartiti in 2 grupuri. Unul dintre grupuri a consumat 20 de grame de nuci pe zi, in timp ce al doilea grup nu a consumat deloc. Dupa opt saptamani, grupul care a consumat nuci si-a redus nivelul de trigliceride cu 17.1% si si-a marit colesterolul HDL (bun) cu 9%.

Nucile tin sub control greutatea corporala


In cadrul unui studiu efectuat de Scoala Medicala din Harvard 20 de barbati si femei cu sindrom metabolic au participat la un test randomizat, dublu-orb, incrucisat, in care au trebuit sa consume nuci. Toti au avut un regim cu numar egal de calorii. Dar la micul dejun subiectii au consumat un shake fie cu nuci fie cu placebo. Dupa doar trei zile, cei care consumau shake-ul cu nuci declarau ca se simt mai satui si nu le mai era la fel de foame.

Nucile imbunatatesc indicatorii endocrini in PCOS

In cadrul unui alt studiu la UC Davis, 31 de pacienti cu sindrom ovarian polichistic (PCOS) au primit aleatoriu nuci sau migdale cu un continut de 31 de grame de grasime pe zi, timp de 6 saptamani. PCOS este asociat de obicei cu rezistenta la insulina, dislipidemie si cresterea inflamatiilor. Nucile au redus colesterolul LDL cu 6%. Au marit si reactia la insulina si globulina care leaga hormonul sexual.

Nucile tin sub control insulina in cazul diabeticilor

Cercetatorii din Australia au facut un studiu pe 50 de adulti supraponderali diabetici in cadrul unui program de un an, timp in care participantii au primit consiliere alimentara. In acelasi timp jumatate dintre participanti au consumat si 30 de grame de nuci pe zi. In primele trei luni grupul care consuma nuci si-a redus semnificativ nivelul de insulina in timpul regimului alimentar.

Citeste continuarea pe viataverdeviu.ro.

 


Citește și:

Îți place Kanal D? Îți poți vota emisiunea favorită la Premiile TV Mania din acest an. Cum procedezi

O recunoști? A ajuns una dintre cele mai frumoase femei din România

Andrada și Mihaela, scandal monstru la Puterea Dragostei! Cele două s-au certat şi s-au ameninţat!

Cum să porți masca de protecție fără să ți se aburească ochelarii?

Horoscop zilnic vineri, 30 octombrie 2020. Nativii zodiei Capricorn au probleme de sănătate!

Clipul zilei pe KFETELE.RO

DISTRIBUIE
acest articol

Vedete

Ruby așteaptă un copil? Cântăreața a spus tot adevărul

Citește mai departe

Te-ar putea interesa si...

Parteneri
Pentru tine
Din Lifestyle
Parteneri