De ce sa mananci mai mult peste! Sigur nu stiai asta!


Consumul regulat de peste, mai ales a speciilor bogate in omega-3, actioneaza favorabil asupra riscului de a suferi de depresie, potrivit passionsante.be.

 

Aparitia si dezvoltarea depresiei depind in primul rand de factori personali si de mediu. Totusi meta-analiza publicata in Journal of Epidemiology&Community Health arata ca elementul omega-3 din pestele gras (sardine, somon, hering, ton, pastrav) are un real efect protector ce poate fi atribuit actiunii ei asupra serotoninei si dopaminei, neurotransmitatori implicati in depresie.
Sunt demne de luat in considerare si alte componente ale carnii de peste, cum ar fi mineralele, vitaminele si proteinele. De remarcat ca amatorii de peste au in general un mod de viata mai sanatos (miscare, alimentatie).
Nutritionistii recomanda in acest scop doua portii de peste pe saptamana — din care el putin una sa fie de peste gras, incheie passionsante.be, potrivit Agerpres.
Sursa

Aparitia si dezvoltarea depresiei depind in primul rand de factori personali si de mediu. Totusi meta-analiza publicata in Journal of Epidemiology&Community Health arata ca elementul omega-3 din pestele gras (sardine, somon, hering, ton, pastrav) are un real efect protector ce poate fi atribuit actiunii ei asupra serotoninei si dopaminei, neurotransmitatori implicati in depresie.

Sunt demne de luat in considerare si alte componente ale carnii de peste, cum ar fi mineralele, vitaminele si proteinele. De remarcat ca amatorii de peste au in general un mod de viata mai sanatos (miscare, alimentatie).

Nutritionistii recomanda in acest scop doua portii de peste pe saptamana — din care el putin una sa fie de peste gras, incheie passionsante.be, potrivit Agerpres.

Sursa

 


Clipul zilei pe KANALD.RO:

DISTRIBUIE
acest articol

Divertisment

Cum arăta Alexandra de la Puterea dragostei înainte de operațiile estetice: „Se schimbă lumea, dar nici chiar așa”

Citește mai departe

Te-ar putea interesa si...

Parteneri
Pentru tine
Din Lifestyle
Parteneri