Cum să slăbești 4 kilograme în 14 zile cu paste făinoase


Pastele făinoase se pot consuma chiar și atunci când ne dorim să slăbim. Însă știați în ce constă mai exact o dietă cu paste făinoase?


In articol:

Aflați din rândurile următoare în ce constă mai exact dieta cu paste făinoase, dar și care sunt beneficiile consumului de paste, în general. În plus, descoperiți și o recomandare de meniu pentru dieta cu paste făinoase.

 

În ce constă dieta cu paste făinoase

Această dietă formată în special din pastele făinoase, se desfășoară în două mari faze, fiecare durând câte două săptămâni. Prima este cea de slăbire, în timpul căreia veți avea trei mese pe zi, la care veți consuma o mulțime de alimente, însă doar sănătoase. Una dintre cele trei mese va conține obligatoriu paste.

Veți consuma paste timp de 6 zile, iar în cea de a 7-a zi, nu veți mai consuma, urmând ca din a 8-a zi, să reveniți la consumarea acestora pentru încă 6 zile. În toate aceste zile, ar trebui să țineți cont de consumul de grăsimi, care ar trebui să fie minim, la prepararea mâncărurilor folosind doar o lingură de ulei sau 10 grame de unt.

beneficiile consumului de paste fainoase

Citeste si: Cât timp se fierbe BROCCOLI. Beneficiile consumului de broccoli

Cea de a doua fază din dieta cu paste făinoase este cea de stabilizare. Această fază presupune revenirea în mod treptat la alimentația echilibrată. Prin urmare, puteți relua meniurile din prima fază a dietei, însă de această dată veți putea crește ușor cantitățile. Țineți cont totuși ca alimentele care au un conținut crescut de grăsimi și zahăr, să fie evitate.

Veți continua să mâncați paste, însă de această dată, doar o dată la 2 zile, fiind permisă aceeași cantitate maximă în prepararea mâncărurilor, de o lingură de ulei sau 10 g de unt la o masă. 

În plus, o bună hidratare și minimum 30 de minute de efort fizic, în fiecare zi, poate contribui la rezultatele finale ale acestei diete cu paste făinoase.

la ce face bine apa cu lamaie

Citeste si: Cât timp se fierbe lintea. "Prin conţinutul în zinc şi magneziu, lintea stimulează sistemului imunitar şi accelerează vindecarea rănilor"

 

Beneficiile consumului de paste făinoase

Pastele făinoase reprezintă o alegere numai bună pentru a vă putea odihni și relaxa mai bine. Datorită carbohidraților complecși pe care pastele făinoase   îi au în compoziția lor, te vor ajuta să ai energia de care ai nevoie pe întreg parcursul zilei, iar în același timp și la menținerea unei siluete dorite. Doza zilnică recomandată de carbohidrați din alimentația noastră este de 55%. Ceea ce înseamnă că odată cu un consum de paste făinoase în mod regulat, acestea te vor ajuta foarte mult dacă te afli în timpul unui regim.

Mai ales în timpul unei diete, avem mai mereu tendința de a ronțăi, iar dacă vei consuma paste făinoase, se va reduce considerabil această poftă. Pastele făinoase   au și un indice foarte bun de sațietate, ceea ce aduce un plus persoanelor care se află la regim.

Totodată, acestea au un conținut scăzut de calorii, la o cantitate de 100 de grame de paste, caloriile acestora se află în număr de 100, ceea ce este cu adevărat puțin. Pastele făinoase conțin fitosteroli, care se regăsesc deseori în  pastele  integrale.

paste cu sos si legume

Citeste si: Cum să-ți îngrijești corect părul în timpul anotimpurilor reci

 

Recomandare de meniu în dieta cu paste făinoase

În rândurile care urmează, îți recomandăm un exemplu de meniu pe timpul celor două săptămâni ale fazei de slăbire a dietei cu paste făinoase. În cazul în care veți simți nevoia de o gustare între mese, în  dieta cu paste  făinoase se recomandă să consumați un fruct sau un suc natural de fructe. De asemenea, dacă vă doriți să continuați cu acest meniu al primei faze, o puteți face până când veți ajunge la greutatea dorită.

Ziua 1

Mic-dejun: cafea sau ceai+ un fruct

Prânz: piept de pui la grătar (cu condimente) și legume la abur

Cină: paste cu legume  gătite la abur

Ziua 2

Mic-dejun: ceai+ un fruct

Prânz: brânză proaspătă (cu 0% grăsimi) și legume la aburi

Cină: paste cu ciuperci și busuioc

retete de paste

Citeste si: Dieta Dr. Nowzaradan. Principii de bază, alimente permise, sugestie de meniu

Ziua 3

Mic-dejun: o felie de pâine integrală prăjită

Prânz: pește la cuptor (cu puțin curry) și legume la abur

Cină: lasagna cu spanac și ricotta

Ziua 4

Mic-dejun: un ceai+ un fruct

Prânz: friptură de vițel și broccoli la abur

Cină: paste cu legume

Ziua 5

Mic-dejun: pâine prăjită cu brânză proaspătă (0% grăsimi)+ un ceai

Prânz: pește la grătar cu legume la abur

Cină: paste cu mazăre și legume la cuptor

in ce consta dieta cu paste fainoase

Citeste si: La ce este bun POMELO. Care sunt beneficiile acestui fruct pentru organism

Ziua 6

Mic-dejun: o felie de pâine cu dulceață (fără zahăr)+ un ceai

Prânz: piept de pui la grătar și legume la abur

Cină: paste cu legume la cuptor

Ziua 7

În această zi puteți alege singuri meniul, dar ar trebui totuși să evitați grăsimile și zahărul. Consumați multă apă și ceaiuri neîndulcite.

Ziua 8

Mic-dejun: cafea neîndulcită+ un fruct

Prânz: un piept de pui la grătar și legume la cuptor

Cină: paste cu boia  și legume la grătar

dieta cu paste fainoase

Citeste si: Cine este JAMILA. "Eu am crezut că o să fac rețete pentru mama, verișoara mea de la Craiova și soacra din Maroc sau prietenele mele din liceu sau facultate."

Ziua 9

Mic-dejun: o felie de pâine integrală cu brânză proaspătă+ un ceai

Prânz: pește gătit în folie la cuptor și legume la abur

Cină: paste cu salată și legume la grătar

Ziua 10

Mic-dejun: cafea neîndulcită+ un fruct

Prânz: brânză proaspătă, o pulpă de pui la grătar și legume la abur

Cină: paste cu sos de roșii și cu busuioc

Ziua 11

Mic-dejun: pâine prăjită cu dulceață (fără zahăr)+ un ceai

Prânz: carne de porc pe grătar cu legume la abur și brânză albă

Cină: paste cu mazăre și legume la grătar

reteta de paste

Citeste si: Câte calorii ar trebui să consumi zilnic. Recomandări pentru planul alimentar

Ziua 12

Mic-dejun: cafea+ un fruct

Prânz: pește la grătar cu legume la abur+ un iaurt (0% grăsime)

Cină: supă cu paste și legume la grătar

Ziua 13

Mic-dejun: o felie de pâine integrală+ o cafea (fără zahăr)

Prânz: un piept de curcan la grătar și legume la abur

Cină: paste cu legume+ brânză proaspătă

Ziua 14

În această zi puteți alege de asemenea singuri meniul, dar ar trebui totuși să evitați grăsimile și zahărul. Consumați multă apă și ceaiuri neîndulcite.

recomandare de meniu in dieta cu paste fainoase

Citeste si: La ce temperatură se coace CARNEA de PORC. Cum gătești carnea pentru a avea cea mai fragedă friptură


Abonează-te pe

Citește și:

Trucuri indiene pentru părul strălucitor și puternic. Cum să îl îngrijești în câțiva pași simpli

Banii le aduc fericirea! Ce a primit Andra de la Măruță, unele femei doar visează!

Dieta de slăbit 7 kg într-o săptămână. Principii de bază și sugestie de meniu

Cum să te pregătești pentru trecerea la alimentația de vară. 5 sfaturi utile

Cu ce se mănâncă jumările

Clipul zilei pe KFETELE.RO:

DISTRIBUIE
acest articol

Vedete

Nicole Cherry, despre operațiile estetice! Are sau nu artista intervenții la nivelul feței: „Nu aș avea de ce să mint”

Citește mai departe

Te-ar putea interesa si...

Parteneri
Pentru tine
Din Lifestyle
Parteneri