Cum sa mananci bine de sarbatori fara a ajunge la spital!


Cum sa mananci bine de sarbatori fara a ajunge la spital!

Potrivit nutritionistilor, dupa sarbatori, oamenii se ingrasa intre 2 si 4 kg de aceea este foarte importanta divizarea meniului pe mese distantate in timp la cel putin o ora.

 

„Trebuie sa se urmareasca aromele si calitatea alimentelor si nu obtinerea unui stomac plin, evitarea alimentelor grase si prajite, precum si a sosurilor grele (chiar si in salate) si preferarea preparatelor pe baza de pui, curcan si peste si a legumelor si fructelor proaspete bogate in fibre (consumate disociat)”, spune nutritionistul Lygia Alexandrescu, pentru agerpres.ro.
Lygia Alexandrescu recomanda limitarea alimentelor care favorizeaza indigestia — suc de portocale sau de rosii, condimentele in exces si, in general, alimentele acide.
Mestecarea suficienta a alimentelor combate de asemenea tulburarile gastrointestinale, apa trebuie consumata pe tot parcursul mesei in cantitati mici si dese pentru a mentine sistemul digestiv activ si pentru a evita deshidratarea (care incetineste metabolismul), evitarea bauturilor carbogazoase dulci in timpul mesei si chiar dupa masa, pentru a limita balonarea, completeaza nutritionistul.
„Alcoolul —Vinul rosu este bautura sezonului si trebuie consumat cat mai natural, fara aditivi (pentru a evita migrenele) si de asemenea nu trebuie uitat ca beneficiile sale scad cu cresterea cantitatii consumate.
Vodca este alcool pur si care prin metabolizare se transforma in compusi toxici, deci trebuie monitorizata cu atentie cantitatea consumata”, a punctat nutritionistul Lygia Alexandrescu.
Sursa

„Trebuie sa se urmareasca aromele si calitatea alimentelor si nu obtinerea unui stomac plin, evitarea alimentelor grase si prajite, precum si a sosurilor grele (chiar si in salate) si preferarea preparatelor pe baza de pui, curcan si peste si a legumelor si fructelor proaspete bogate in fibre (consumate disociat)”, spune nutritionistul Lygia Alexandrescu, pentru agerpres.ro.



Lygia Alexandrescu recomanda limitarea alimentelor care favorizeaza indigestia — suc de portocale sau de rosii, condimentele in exces si, in general, alimentele acide. Mestecarea suficienta a alimentelor combate de asemenea tulburarile gastrointestinale, apa trebuie consumata pe tot parcursul mesei in cantitati mici si dese pentru a mentine sistemul digestiv activ si pentru a evita deshidratarea (care incetineste metabolismul), evitarea bauturilor carbogazoase dulci in timpul mesei si chiar dupa masa, pentru a limita balonarea, completeaza nutritionistul.


„Alcoolul —Vinul rosu este bautura sezonului si trebuie consumat cat mai natural, fara aditivi (pentru a evita migrenele) si de asemenea nu trebuie uitat ca beneficiile sale scad cu cresterea cantitatii consumate. Vodca este alcool pur si care prin metabolizare se transforma in compusi toxici, deci trebuie monitorizata cu atentie cantitatea consumata”, a punctat nutritionistul Lygia Alexandrescu.

Sursa

 


Abonează-te pe

Citește și:

Sorin Cîmpeanu, nou anunț despre închiderea școlilor din cauza costurilor foarte mari ale utilităţilor! Care este soluția ministrului

Ți se rupe sufletul! Ce a pățit soția lui Benone Sinulescu după moartea artistului

Bill Gates prevede o nouă pandemiei globală! Miliardarul transmite un mesaj foarte important guvernelor lumii

Anca Ciota, mesaj tranșant pentru cei care o critică pe Instagram: „Toți cei care mă mai agasează vor primi block”

Maurice Munteanu a scos pozele cu el tânăr din sertar! Cum arăta în anul 1996 juratul de la „Bravo, ai stil! Celebrities”

Clipul zilei pe KFETELE.RO:

DISTRIBUIE
acest articol

Pentru tine

Transportul către superbul Istanbul, mai accesibil şi confortabil ca oricând. Cât costă biletul unei curse din Bucureşti

Citește mai departe

Te-ar putea interesa si...

Parteneri
Pentru tine
Din Lifestyle
Parteneri