Cum sa fii mai sanatoasa si mai slaba in doar 24 de ore! Aceasta este dieta minune care te face fericita!


Poti face aceste mici schimbari pentru a arata si pentru a te simti mai bine in doar o singura zi.

 

Daca incepi sa-ti schimbi ziua, putin cate putin, poti face o schimbare uriasa ale carei rezultate incep sa se vada chiar in ziua urmatoare. Urmeaza acesti pasi pentru dimineata, pranz si cina.
DIMINEATA
Mananca proteine - studiile demonstreaza ca femeile care consuma proteine dimineata vor consuma mai putine alimente bogate in grasimi si zahar pe parcursul zilei. Ouale contin multe proteina si vitamina B12.
Aplica lotiune cu factor de protectie solara - acopera-ti bine fata si gatul cu lotiune, mai ales in timpul iernii. Astfel vei evita deshidratarea si uscarea tenului.
Mergi la plimbare - expertii in fitness sustin ca exercitiile realizate afara iti pot da energie si te pot face fericita daca este primul lucru pe care il faci dimineata.
PRANZ
Inlocuieste dulciurile cu apa - este foarte usor sa confunzi setea cu foama, asa ca bea un pahar cu apa inainte de a merge la tonomatul cu mancare. Exista sanse ca poftele tale sa se reduca.
Mesteca guma de menta fara zahar - aroma te energizeaza, iar noi cercetari demonstreaza ca mestecatul gumei iti ajuta creierul sa nu mai auda raspunsul stresului la zgomot.
Imbunatateste-ti pozitia in masina - ruleaza un prosop si pune-l intre partea de jos a spatelui si scaunul de la masina. Te va ajuta sa stai mai drepta si iti va preveni durerile de spate.
SEARA
Ai grija de picioarele tale - inainte de somn, scufunda-ti picioarele in apa calda timp de 10 sau 15 minute. Vei scapa astfel de durere si vei fi mai relaxata. Apoi, aplica lotiune pentru a-ti pastra pielea hidratata.
Ia multivitamine la cina - cateva dintre vitamine (A, D, E si K) au nevoie de grasime pentru ca organismul tau sa le absoarba si sa le stocheze, iar mesele tale de seara tind sa fie cele mai bogate. Daca iei deja suplimente alimentare, acesta este cel mai bun moment al zilei pentru a le ingera.
Muta-ti ceasul desteptator in partea cealalta a camerei - astfel nu vei mai putea sa amani alarma si sa te intorci la somn dimineata.
Sursa: womansday.com

Daca incepi sa-ti schimbi ziua, putin cate putin, poti face o schimbare uriasa ale carei rezultate incep sa se vada chiar in ziua urmatoare. Urmeaza acesti pasi pentru dimineata, pranz si cina.

DIMINEATA

Mananca proteine - studiile demonstreaza ca femeile care consuma proteine dimineata vor consuma mai putine alimente bogate in grasimi si zahar pe parcursul zilei. Ouale contin multe proteina si vitamina B12.

Aplica lotiune cu factor de protectie solara - acopera-ti bine fata si gatul cu lotiune, mai ales in timpul iernii. Astfel vei evita deshidratarea si uscarea tenului.

Mergi la plimbare - expertii in fitness sustin ca exercitiile realizate afara iti pot da energie si te pot face fericita daca este primul lucru pe care il faci dimineata.

 

PRANZ

Inlocuieste dulciurile cu apa - este foarte usor sa confunzi setea cu foama, asa ca bea un pahar cu apa inainte de a merge la tonomatul cu mancare. Exista sanse ca poftele tale sa se reduca.

Mesteca guma de menta fara zahar - aroma te energizeaza, iar noi cercetari demonstreaza ca mestecatul gumei iti ajuta creierul sa nu mai auda raspunsul stresului la zgomot.

Imbunatateste-ti pozitia in masina - ruleaza un prosop si pune-l intre partea de jos a spatelui si scaunul de la masina. Te va ajuta sa stai mai drepta si iti va preveni durerile de spate.


SEARA

Ai grija de picioarele tale - inainte de somn, scufunda-ti picioarele in apa calda timp de 10 sau 15 minute. Vei scapa astfel de durere si vei fi mai relaxata. Apoi, aplica lotiune pentru a-ti pastra pielea hidratata.

Ia multivitamine la cina - cateva dintre vitamine (A, D, E si K) au nevoie de grasime pentru ca organismul tau sa le absoarba si sa le stocheze, iar mesele tale de seara tind sa fie cele mai bogate. Daca iei deja suplimente alimentare, acesta este cel mai bun moment al zilei pentru a le ingera.

Muta-ti ceasul desteptator in partea cealalta a camerei - astfel nu vei mai putea sa amani alarma si sa te intorci la somn dimineata. 

Sursa: womansday.com

 


Clipul zilei pe KFETELE.RO:
DISTRIBUIE
acest articol


Horoscop

Horoscopul anului 2020! Astrologul Roxana Lușneac Cioriceanu, predicții și avertizări pentru nativii zodiilor Berbec, Taur și Gemeni.

Citește mai departe

Te-ar putea interesa si...


Parteneri

Pentru tine

Din Lifestyle

Parteneri