Cum sa faci alegeri sanatoase pentru a slabi! Sigur nu stiai asta!


Cum sa faci alegeri sanatoase pentru a slabi! Sigur nu stiai asta!

Urmatoarele sfaturi sunt pentru a te ghida si educa in ceea ce priveste alegerile in materie de nutritie si sanatate.

 

1.Consuma proteine. Consuma mai multe proteine decat de obicei. Foarte multe persoane consuma mult mai multi carbohidrati decat realizeaza. La fiecare masa, ar trebui sa ai proteine deoarece aceasta participa la dezvoltarea calitativa a masei musculare ceea ce automat se traduce printr-un metabolism accelerat.
2.Atentie la organism. O compozitie corporala scazuta in tesut adipos si crescuta in densitate musculara este cel mai important aspect. Spre exemplu, daca este necesar sa consumi 2000 de kcal pe zi pentru a mentine greutatea, tot ce vei consuma peste se va depune.
De aceea, recomand extra proteina deoarece nu vom stoca niciodata in tesut adipos chiar daca depasim putin limitele si cu siguranta nu vei mai avea senzatia de foame.
3.Antreneaza-te in forta. Cand te antrenezi, gandeste-te la tipul de antrenament, intensitate si frecventa. Este important ca antrenamentele tale sa contina ambele variante: forta si cardio. Cea mai buna metoda este 25 de minute cu greutati si 25 minute de HIT (high intensity training).
4.Atentie
la program. Consuma alimente la ore potrivite din zi, la ore potrivite inainte si dupa antrenament. Consumul de carbohidrati la momentul potrivit din zi pentru a fi utilizati in antrenament este un alt aspect extrem de important. Incearca sa consumi carbohidrati dimineata, la pranz usor mai putini, iar seara spre deloc. Intre mese, cate o gustare va ajuta metabolismul sa ramana activ.
Citeste mai multe aici.

1.Consuma proteine. Consuma mai multe proteine decat de obicei.

Foarte multe persoane consuma mult mai multi carbohidrati decat realizeaza. La fiecare masa, ar trebui sa ai proteine deoarece aceasta participa la dezvoltarea calitativa a masei musculare ceea ce automat se traduce printr-un metabolism accelerat.

2.Atentie la organism. O compozitie corporala scazuta in tesut adipos si crescuta in densitate musculara este cel mai important aspect. Spre exemplu, daca este necesar sa consumi 2000 de kcal pe zi pentru a mentine greutatea, tot ce vei consuma peste se va depune.
De aceea, recomand extra proteina deoarece nu vom stoca niciodata in tesut adipos chiar daca depasim putin limitele si cu siguranta nu vei mai avea senzatia de foame.

3.Antreneaza-te in forta. Cand te antrenezi, gandeste-te la tipul de antrenament, intensitate si frecventa. Este important ca antrenamentele tale sa contina ambele variante: forta si cardio. Cea mai buna metoda este 25 de minute cu greutati si 25 minute de HIT (high intensity training).

4.Atentie la program. Consuma alimente la ore potrivite din zi, la ore potrivite inainte si dupa antrenament.
Consumul de carbohidrati la momentul potrivit din zi pentru a fi utilizati in antrenament este un alt aspect extrem de important. Incearca sa consumi carbohidrati dimineata, la pranz usor mai putini, iar seara spre deloc. Intre mese, cate o gustare va ajuta metabolismul sa ramana activ.

Citeste mai multe aici.

 


Abonează-te pe

Citește și:

Jador a urlat de durere la Survivor România! "Mooooor! L-am rupt și plec acasă!"

Andra este DĂRÂMATĂ! A spus tot adevărul despre SARCINĂ. Nicio femeie nu vrea să audă asta

Simona Hapciuc a ajuns de urgență la spital după ce a părăsit Survivor România! „Am contractat virusul...”

Diana Pârvu și Sergiu Negotiu Piloff vor deveni părinți în curând! Viitoare mămică a vorbit despre sarcină

3 rețete rapide și ușoare cu fructe de mare

Clipul zilei pe KFETELE.RO

DISTRIBUIE
acest articol

Divertisment

Simona Dumitrache, prima reacție după ce a văzut accidentarea lui Jador! "Am făcut 20 tensiune pe loc!"

Citește mai departe

Te-ar putea interesa si...

Parteneri
Pentru tine
Din Lifestyle
Parteneri